• Anonym (L)

Hur tolkar ni?

Jag är just nu ute på utlandsjobb i 8 veckor. Började dejta en kille några veckor innan detta som jag snabbt klickade med. Vi har även haft sex en gång (senaste dejten). Har sedan dess haft daglig kontakt och han hör av sig spontant flera gånger om dagen trots att jag just nu befinner mig på andra sidan jordklotet. Vi hinner liksom inte ha flera timmar långa konversationer via chatt, men det blir iaf som minst 5-10 mess per dag och att vi stämmer av hur den andre har det och vad den gör. Lite så. 

Vi har en gemensam bekant, en tjej. Hon skrev till mig nu och frågade hur det går mellan oss och så avslöjade hon att de hade pratat (han vet inte om att hon vidareförmedlat detta till mig). Hon hade då frågat honom hur det går nu när jag är bortrest så länge och om han inte är orolig för att det ska rinna ut i sanden. Då hade han svarat henne att från hans sida är det ingen risk eftersom han är så otroligt attraherad av mig och inte kommer att glömma mig. 

Vad vågar man egentligen läsa in i det här? Jag förstår ju att ingen av er kan veta med säkerhet, men om ni får spekulera. Är det liksom sexuellt han menar då eller mer att han har känslor? Kanske båda? 

• Svar på tråden Hur tolkar ni?
  • Anonym (Gammal)

Du kan tolka in hur mycket du vill men det blir ändå bara gissningar.

• Anonym (Malin)

Jag gissar att det är ett seriöst intresse från hans sida! Men ni har ju inte setts så mycket, så ni får väl se hur det utvecklas när du kommer hem igen!

• Anonym (Kille_28)

Han är garanterat intresserad av dig. Om ni fortsätter hålla kontakten tills du kommer hem så kommer du säkert få det bekräftat.

• Tom Araya

"Attraherad" kan ju omfatta både utseendemässigt, sexuellt och personlighet.

Svar på tråden Hur tolkar ni?