Vadska vi göra åt kvinnors våld och falska anklagelser i samhället?
Kvinnor är inte så oskyldiga som man kan tro. De både ljuger om våldtäkt, de mördar och de misshandlar. Vad ska svenska kvinnor göra åt andra våldsamma kvinnor? Varför tar ni inte ansvar och ser till att kvinnor inte utför våldsbrott?
(Ja, jag drev i mina sista två meningar) Vill bara lyfta att kvinnor inte är så oskyldiga som ni andra kvinnor vill tro tillsammans med hen cucks.
Spelar ingen roll att kvinnor är underrepresenterade, då våldsbrott som orsakar men för livet aldrig är okej!
Ni som är kritiska om kvinnors våld borde fundera en gång till och se att jag har till och med utelämnat de mest kända brotten utgjorda av kvinnor. Som sagt, detta är ett axplock.
Detta är endast ett litet axplock:
www.nt.se/nyheter/norrkoping/artikel/80-arig-kvinna-blev-oprovocerat-misshandlad-efter-att-ha-halsat/lyvkd06l
www.expressen.se/nyheter/sverige/kvinna-bet-av-kinden-pa-annan--kvinna-under-vinkvall-groteskt/
www.aftonbladet.se/nyheter/a/7lRbn8/dodade-sin-dotter--med-plaster
www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt
www.gp.se/krim/man-dod-efter-knivhugg-i-lagenhet-i-kalltorp.3eb1f14e-6e4d-4243-a494-8569a550f437
www.expressen.se/nyheter/sverige/polisen-misstanker--sjuarig-flicka-valdtogs--mamman-tittade-pa/
www.aftonbladet.se/nyheter/a/Ga0mJm/kvinna-misshandlade-sin-familj--fick-tre-ar
www.sverigesradio.se/artikel/5347957
www.tidningenangermanland.se/2023-09-27/kvinna-misstanks-ha-valdtagit-kvinna-snart-faller-domen