• Anonym (Bea)

Tips vid stor omkrets

Har lite trubbel i sänghalmen, men vill verkligen försöka lösa detta. Träffat denna kille i ett par månader och vi har det hur bra som helst men svårt att få till penetrerande samlag. 

Han har normal lång snopp men är väääääldigt stor i omkretsen. Tänk er typ xxl falukorv. Liiiite smalare i toppen men är sedan väldigt tjock. 

Med hjälp av glidmedel och extremt mycket förspel, fingar, leksaker osv så kan vi genomföra samlag men det krävs tid och uthållighet såklart. Jag kan liksom inte tillfredsställa honom för mycket under förspelet för då kommer han. Fokus hamnar på mig och jag vill ju göra det skönt för honom med, men å andra sidan bara ha honom i mig tillslut. 

Någon som har tips på ställningar, bra glidmedel eller andra hjälpmedel som kan hjälpa oss?

• Svar på tråden Tips vid stor omkrets
  • Anonym (Kille)

Finns glidmedel för anal med lite bedövande medel.eller att ni ger dig en orgssm först så du du slappnar av mer där nere

• Anonym (Bea)
    Anonym (Kille) skrev 2025-03-13 13:43:08 följande:

Finns glidmedel för anal med lite bedövande medel.eller att ni ger dig en orgssm först så du du slappnar av mer där nere

Alltså jag kommer ju flera gånger under förspelet så det är inte själva problemet. Han kan till och med komma under förspelet utan att jag stimulerar honom, tex när han börjar "tänja" mig med hans k*k. Han hinner liksom inte in. 

Jag vill hitta en teknik för att få in honom snabbare så att säga. Funderade på om jag kan använda nån form av plugg under dagen och byta ut mot större storlek vartefter det närmar sig samlag. Tror ni att det skulle fungera?
  • Anonym (Big dick)

Monster kuk med andra ord

• Anonym (Bea)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-03-13 15:20:15 följande:

Monster kuk med andra ord

Det är ett konstaterande men ingen tips. 

Alltså han är stor men ändå inte. Längden är runt 18cm skulle jag tro, men den är rejält tjock. 
  • Anonym (Pjur)

Testa ett silikonbaserat glidmedel typ Pjur woman. Superbra!

• Anonym (M)

Ibland när jag och frugan har sex så använder i större leksaker. Men vi börjar alltid smått.
    När jag sen ska tränga in så känner jag verkligen att det är mer uttänjt. Men 20-30 min senare så är det som vanligt igen.
    Tror inte du ska tänja hela dagen. Men att börja lite innan men ta hanns hjälp med leksaker.

• Anonym (Big dick)
    Anonym (Bea) skrev 2025-03-13 15:38:24 följande:
    Det är ett konstaterande men ingen tips. 

Alltså han är stor men ändå inte. Längden är runt 18cm skulle jag tro, men den är rejält tjock. 
    Är själv 18 cm i omkrets men får uppfattningen av att din kille är betydligt mycket större. 

Har inte varit med om så extrema fall som de du beskriver, tror mycket av hemligheten ligger i som flera har varit inne på att värma upp ordentligt och se till att du är både avslappnad och rejält upphetsad. 
  • Anonym (B)

En längd på 18 cm är över medel. Grattis till den!

• Anonym (Här var fel)
    Anonym (Kille) skrev 2025-03-13 13:43:08 följande:

Alla som inte är idiot eller Olle oskuld vet att man inte ska använda bedövning vid analt.

Gör det ont så är det fel, man är inte uppvärmd ordentligt och då kan det bli skador. I värsta fall för livet.

Ditt "råd" är alltså helt uppåt väggarna fel.
  • Anonym (d)
    Anonym (d) skrev 2025-03-13 14:38:45 följande:

oh nut?

Det är ett sexhjälpmedel för de som inte klarar av att googla..
  • Anonym (Inte riktigt så stor)

Ett angenämt problem, skulle många tänka, men fortfarande ett problem. 

18 cm i längd är betydligt längre än medel. Med västerländska mått är medellängden strax under 15 cm, och då pratar vi "bone-pressed". En falukorv är 20 cm i omkrets och enligt statistiken finns det nästan inga som är så tjocka, men även om han är i närheten av det så är det en riktigt rejäl kille du hittat. 

Det låter som att ni tänkt på det mesta. Förspel, glidmedel och ställning är väl de vanliga tipsen. Skeda funkar bra för oss, men alla är olika. Att han kommer så lätt gör det såklart inte lättare, men å andra sidan är det kanske bättre än att han måste gå dunka dig hårt, djupt och länge för att nå i mål själv. Kanske finns inget bättre svar än att ni måste testa vidare och hitta egna lösningar - se till att ni har det kul och bra medan ni gör det! Förhoppningsvis har ni ett långt förhållande framför er och ni kommer bli bättre och bättre på sex för varje år. Tänk vad tråkigt det vore i längden om man lärt sig allt man kunde lära sig om varandra efter bara ett par månader. Sen kan så klart tips från sidor som denna hjälpa till att hitta de lösningarna. 

Om han är nöjd med att tillfredsställa dig på andra sätt i långt förspel, så njut av det. För många killar är det minst lika tillfredställande att se att kvinnan har det riktigt bra än att han har det skönt själv. Hitta tryggheten i det, att tillfredsställa honom genom att tillåta dig själv att njuta av det han gör. (Om det är ok för honom)

• Anonym (Kille)
    Anonym (Bea) skrev 2025-03-13 15:19:24 följande:
    Alltså jag kommer ju flera gånger under förspelet så det är inte själva problemet. Han kan till och med komma under förspelet utan att jag stimulerar honom, tex när han börjar "tänja" mig med hans k*k. Han hinner liksom inte in. 

Jag vill hitta en teknik för att få in honom snabbare så att säga. Funderade på om jag kan använda nån form av plugg under dagen och byta ut mot större storlek vartefter det närmar sig samlag. Tror ni att det skulle fungera?
    Finns pluggar som man kan pumpa upp till valfri omkrets. Det kanske skulle funka 
  • Anonym (Sure)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-03-13 16:44:35 följande:
    Är själv 18 cm i omkrets men får uppfattningen av att din kille är betydligt mycket större. 

Har inte varit med om så extrema fall som de du beskriver, tror mycket av hemligheten ligger i som flera har varit inne på att värma upp ordentligt och se till att du är både avslappnad och rejält upphetsad. 

Visst är anonyma nick kul? 

Ingen, någonsin, har kunnat uppvisa 18 cm i omkrets. Om du nu skulle vara den första är du nog av en mycket felaktig uppfattning om du tror att någon är betydligt mycket större. 

Jag tror att du blandat ihop siffror. Antingen mm och cm eller IQ och omkrets. 

• Anonym (Midsommarkransen)
    Anonym (Sure) skrev 2025-03-14 20:32:40 följande:

Ingen, någonsin, har kunnat uppvisa 18 cm i omkrets. Om du nu skulle vara den första är du nog av en mycket felaktig uppfattning om du tror att någon är betydligt mycket större. 

Min är 14-15 cm i omkrets och brukar få höra att den är stor. Använder också helst större kondomer än de vanliga sk Grande. Men aldrig haft något problem med sex. Att det gjort ont eller så.
  • Anonym ("rond två")

Min man har alldeles för stor penis. När vi har sex så gör jag så att det går för honom först och sedan när den reser sig igen så är den inte lika styv och hård även om den ändå står upp och då går det att ha samlag. Den är lika stor men mjukare liksom, känns som en... penis istället för en bit trä. Så rond 2.

• Anonym ("rond två")
    Anonym ("rond två") skrev 2025-03-14 22:21:32 följande:

Min man har alldeles för stor penis. När vi har sex så gör jag så att det går för honom först och sedan när den reser sig igen så är den inte lika styv och hård även om den ändå står upp och då går det att ha samlag. Den är lika stor men mjukare liksom, känns som en... penis istället för en bit trä. Så rond 2.

Det här skall dessutom enligt hans urolog bli bättre när han blir äldre då kommer den vara mindre hård och inte så "träaktig"
  • Anonym (Big dick)
    Anonym (Sure) skrev 2025-03-14 20:32:40 följande:

Haha jag fattar varför inte folk svarar i såna här trådar för det är ALLTID någon bitter sur människa som ska ifrågasätta eller håna ärliga svar. 
  • Anonym (Hej)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-03-14 23:13:04 följande:
    Haha jag fattar varför inte folk svarar i såna här trådar för det är ALLTID någon bitter sur människa som ska ifrågasätta eller håna ärliga svar. 
    Kanske för att folk är trötta på patetiska lögner. De förstår att världens tjockaste kuk på 18 cm inte sitter på en random snubbe på familjeliv 
Svar på tråden Tips vid stor omkrets