Smala tjejer som tänder på tjocka stora 100-120 kilos killar?
Hej gillar ni smala tjejer(45-60 kilo) stora tjocka män?
Vad är det som gör det upphetsande?
Vilken ålder är du? vilken ålder vill du ha?
Hej gillar ni smala tjejer(45-60 kilo) stora tjocka män?
Vad är det som gör det upphetsande?
Vilken ålder är du? vilken ålder vill du ha?
Kvinna strax under 40 år, 160 cm, 40 kg. Attraheras av män över 40 upp till ca 55 år och gillar stora män (även om det inte är avgörande eller nåt "krav").
Jag blir inte upphetsad av själva kroppsstorleken så jag kan inte svara på "vad som gör det så upphetsande".
Jag tycker att det är attraktivt med stora män. Om jag är attraherad av en man så brukar jag tända på honom. Om jag har sex med en man som jag är attraherad av och det känns rätt i övrigt så blir jag förhoppningsvis upphetsad. Men det är inte så att jag blir sexuellt upphetsad just på grund av att en man är lång och stor'/tjock. Så jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska svara på frågan.
Att vara tjock är bara ok om det också finns stora muskler. En 120kgs tjock man är inte sexig alls. Men 120 kg muskler med en del fett...det är sexigt.
Jag gillar storleksskillnaden. Jag väger 30kg ungefär och är 132 lång/kort. Min ex var 190 och vägde 110. Lite lågt för den längden men med rutor på magen.
Snyggaste männen jag vet är Hafthor Bjornsen och Brian Shaw (inte Eddie Hall...lite för tjock/kort/inte så snygg)
Att vara tjock är bara ok om det också finns stora muskler. En 120kgs tjock man är inte sexig alls. Men 120 kg muskler med en del fett...det är sexigt.
Jag gillar storleksskillnaden. Jag väger 30kg ungefär och är 132 lång/kort. Min ex var 190 och vägde 110. Lite lågt för den längden men med rutor på magen.
Snyggaste männen jag vet är Hafthor Bjornsen och Brian Shaw (inte Eddie Hall...lite för tjock/kort/inte så snygg)
Är man smal om man väger upp till 60 kg?
Så..om jag är 140 och väger 60 kg, är jag alltså smal?
Jag är 39 167 cm och väger 55 kg. Min sambo är 42 180 cm och väger 110 kg. Jag blev inte kär i hans vikt utan hans karisma som bara upp kilona. Muskler har han nog men dom syns inte. Älskar det.
Man 36 188cm 143kg och min sambo 175 83 när vi träffades var hon på 63kg ä, Så sambovikt o 2 barn senare. Hon älskar mig som jag är och har alltid gjort. Mina tidigare ex också vart nätta korta tjejer. Många kvinnor har inga problem med det så länge man kan charma dom och ge dom ett bra liv.
Och va fan 100-120kg? Det är ju fan INGENTING lär sig charma tjejer med humor och intelligens istället. Lite självförtroende och du kommer få fler än bara en dejt. Jag lovar dig
Man 36 188cm 143kg och min sambo 175 83 när vi träffades var hon på 63kg ä, Så sambovikt o 2 barn senare. Hon älskar mig som jag är och har alltid gjort. Mina tidigare ex också vart nätta korta tjejer. Många kvinnor har inga problem med det så länge man kan charma dom och ge dom ett bra liv.
Och va fan 100-120kg? Det är ju fan INGENTING lär sig charma tjejer med humor och intelligens istället. Lite självförtroende och du kommer få fler än bara en dejt. Jag lovar dig
120 kg är då verkligen tjockt på min man, men han är 2 m lång och inte nätt och pinnsmal, men absolut inte tjock 😊 Har idrottat hela sitt liv men är inget muskelpaket heller. Lite lagom på alla sätt och vis. Dock håller han på att gå ner lite i vikt nu så han själv önskar det.
Men jag går igång mkt mer på rejälare män än smala, nätta, supervältränade. Sedan är ju personligheten mkt viktigare än kroppshyddan för mig men långa, lite större män är grejen 👌🏻 Det är fint, känns manligt, gillar att han kan lyfta mig, att han har en stor famn. Känns mysigt.
Jag är 38 år. Min man är 36. Skulle jag bli singel igen så är nog åldersspannet rätt brett på vad jag kan tänka mig för ålder på en man. Beror helt på personen 😊