• Anonym (NN)

När en kille tar en tjej på insidan av låret

Jag kan skriva en uppsats men går rakt på sak.

Har det hänt att ni tjejer först inte känt någon attraktion för en kille men ändrat er efter att han börjat smeka er på insidan av låret?

• Svar på tråden När en kille tar en tjej på insidan av låret
  • EnAnonumius

Nej..

Är jag inte attraherad av en kille så kommer knappast en "smekning på insidan låret" ändra på detta.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (borderlina)

Insidan låret är mysigt om man är ett par, annars är det bara väldigt obehaglig. Du skall givetvis inte tafsa alls, men det är något mindre illa på utsidan eller framsidan låret än insidan eller baksidan. 

• Anonym (du förtjänar smärta)

Då kommer den mannen att få en fet örfil och/eller en öl över sig, och eventuellt en polisanmälan.

För min kropp är min och även om jag så tyckte det var skönt så förtjänar ingen annan kvinna att utsättas så av en främmande man, om hon kanske "fryser" och inte vågar göra något.

Så jag känner mig tvingad att klippa till honom rejält för alla kvinnors skull, för att visa att där går en gräns och det kan bli jävligt jobbigt om man går över den.

• Anonym (Q)
    Anonym (NN) skrev 2025-03-15 07:47:52 följande:
    När en kille tar en tjej på insidan av låret

Jag kan skriva en uppsats men går rakt på sak.

Har det hänt att ni tjejer först inte känt någon attraktion för en kille men ändrat er efter att han börjat smeka er på insidan av låret?

Ja, det har hänt några gånger. En gång träffade jag en kille men jag var väldigt osäker på vad jag kände för honom. Efter att han tydligt visade intresse blev jag attraherad av honom. 
    Tror det är vanligt att man är osäker men kan behöva en kick. 
    Tycker också det är bra när killar tar för sig.
    Jag är helt emot våld mot kvinnor, men även mot män. Jag tror mer på dialog om man inte gillar något.
  • Anonym (a)
    Anonym (Q) skrev 2025-03-15 09:32:02 följande:
    Ja, det har hänt några gånger. En gång träffade jag en kille men jag var väldigt osäker på vad jag kände för honom. Efter att han tydligt visade intresse blev jag attraherad av honom. 
    Tror det är vanligt att man är osäker men kan behöva en kick. 
    Tycker också det är bra när killar tar för sig.
    Jag är helt emot våld mot kvinnor, men även mot män. Jag tror mer på dialog om man inte gillar något.
    Att ta någon som inte visat intresse på INSIDAN av låret är inte att ta bra initiativ eller något som ger en kick. Yikes.
  • Anonym (.)

Nej, sexuellt ofredande är inte en bra taktik för den som vill göra ett gott intryck på mig.

• OlleSQ

Sexuellt ofredande. Straffbart. I bästa fall får du bara ett knä i skrevet.

• Anonym (C)

Skulle en kille försöka komma åt insidan på mina lår skulle han åka på en propp. Tveklöst. Sexuella trakasserier af. Om min man skulle göra det är det något helt annat. Då kan det vara välkommet beroende på situation.

• Anonym (ABC)

Nej, absolut inte, sexuellt ofredande.

Svar på tråden När en kille tar en tjej på insidan av låret