• Anonym (LitenPenis)

Kvinnor: Relation med man med liten penis?

Hej kvinnor. Jag har en liten fundering gällande penisstorlek, ja jag vet igen.

Min fråga är: Skulle ni kunna vara tillsammans med en man som har en liten penis? Vad som är litet får du välja själv. Vad som helt enkelt är litet för dig och att den i allmänhet skulle kännas mindre än vad det kan göra.

Skulle det gå för dig?

• Svar på tråden Kvinnor: Relation med man med liten penis?
  • Anonym (Molly)

Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en man som har problem med sin storlek. Så otroligt avtändande med komplex. 

• Anonym (Samma)
    Anonym (Molly) skrev 2025-03-15 19:47:19 följande:

Jag skulle aldrig kunna vara tillsammans med en man som har problem med sin storlek. Så otroligt avtändande med komplex. 

Jag tänker samma om kvinnor och deras kroppar.
  • Anonym (LitenPenis)
    Anonym (Molly) skrev 2025-03-15 19:47:19 följande:

Om han hade liten utan komplex då?
  • Anonym (s)

Om den är lagom för mig är den inte liten i mina ögon...

• Anonym (Jag)

Jag skulle nog inte det. Jag hade nyligen sex med en man som visade sig ha en minimal en. Jag sög av honom, och i övrigt var det härligt, men nej, det var verkligen inget för mig. Jag tänder på att få suga en normalstor, och förstås att känna den i mig.

• Anonym (C)

Jag är tillsammans med en man med en liten men hade aldrig varit det om han haft komplex för den.

• Anonym (A)
    Anonym (s) skrev 2025-03-15 20:19:24 följande:

Om den är lagom för mig är den inte liten i mina ögon...

Precis så.
  • Anonym (N)

Nej men det är då jag ogillar andra typer av sex än penetrerande och då vill känna något. Och då sex är en viktig del av relationen för mig så hade jag inte kunnat tumma på det. Men det finns definitivt kvinnor som inte bryr sig, du behöver hitta dem. Det finns andra sätt att tillfredsställa och uppskattas de sätten så är ju en liten penis inte ett hinder. 

• Anonym (H)
    Anonym (LitenPenis) skrev 2025-03-15 19:22:52 följande:
    Kvinnor: Relation med man med liten penis?

Hej kvinnor. Jag har en liten fundering gällande penisstorlek, ja jag vet igen.

Min fråga är: Skulle ni kunna vara tillsammans med en man som har en liten penis? Vad som är litet får du välja själv. Vad som helt enkelt är litet för dig och att den i allmänhet skulle kännas mindre än vad det kan göra.

Skulle det gå för dig?

Självklart, om han försörjer mig och är rik.  Sen får jag skaffa bra sex på annat håll
  • Anonym (haha)
    Anonym (H) skrev 2025-03-16 07:39:08 följande:
    Självklart, om han försörjer mig och är rik.  Sen får jag skaffa bra sex på annat håll
    Haha ja då får du stå på knä oavsett!
Svar på tråden Kvinnor: Relation med man med liten penis?