Usel idé med blommor el dyl till vårdcentral?
Jag har under lång tid haft ganska intensiv kontakt med min vårdcentral både pga fysisk och psykisk ohälsa. Jag hamnade i en förfärlig situation på min arbetsplats bland annat.
Jag har aldrig upplevt ett sådant fantastiskt stöd och hjälp från någon vårdcentral eller för den delen annan vårdinrättning någonsin.
Jag skulle vilja tacka dem och visa min uppskattning på något sätt. Det gäller egentligen alla professioner där, allt från receptionister, undersköterskor, sjuksköterskor osv men allra främst min läkare och psykolog.
Vore det helt pinsamt och obekvämt för dem om jag skickade/lämnade en bukett/chokladask/annat? med något tackkort till mottagningen?
jag tänker att vi rent allmänt visar för lite uppskattning och vården brukar ju oftast mest få klagomål, så det kanske ändå vore uppskattat av dem?
Om jag nu ska ge något så funderar jag på hur jag kan skriva på kortet. jag skulle vilja skriva nåt typ som uppskattning till hela personalen men särskilt till X och Y som är de som verkligen varit engagerade utöver det vanliga.
Några tankar från er? Andra idéer på vad jag kan göra istället?