• Onewave

Dominanta kvinnor

Är nyfiken på tankar känslor hos er kvinnor som njuter av att styra och använda en man. 

Har svårt att hitta en kvinna som njuter av detta och vill gärna få lite tips

• Svar på tråden Dominanta kvinnor
  • Anonym (Anja)

Jodå, vi finns. jag rekommenderar Darkside. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Anja)
    Fridolini skrev 2025-03-27 00:15:35 följande:

Nope, det är männen som ska vara dominanta

Det tycker jag inte. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Domina deus)

De män som söker dominans brukar reagera på mig omedelbart. Hållning, karisma och beteende, även om jag skärmar av lite av min utstrålning till vardags.

Jag har fått frågor i utelivet, på jobbet, på tåget, på matbutiken en gång.

När du ser mig så vet du.

• Lazzi
    Anonym (Domina deus) skrev 2025-03-27 07:43:10 följande:

De män som söker dominans brukar reagera på mig omedelbart. Hållning, karisma och beteende, även om jag skärmar av lite av min utstrålning till vardags.

Det låter spännande 
    Jag är ju en gammal man och har längtat i flera år men har en särbo nu vi provade men tyvärr är hon inte så dominant 
    Så jag får roa mig själv när man är själv är ju liksom inget som försvinner 
    Man är som man är 
  • Anonym (Monika)
    Fridolini skrev 2025-03-27 00:47:41 följande:
    Jo, det är ju det bästa att om finns Älskar om man vart otydlig och man får lite smisk som förspel 
    Ja håller med! Omöjligt att tända på en UG man. Typ som att tända på feminina män. Mannen ska bestämma. Men bara i sängen!!
  • Lazzi
    Anonym (Domina deus) skrev 2025-03-27 07:43:10 följande:

Ser du även om man är ug 
    Skulle va trevligt att skriva med någon dominant kvinna utbyta lite ideer få nya infallsvinklar innan man blivit helt skröplig 😉
  • Lazzi
    Anonym (Monika) skrev 2025-03-27 12:05:30 följande:
    Ja håller med! Omöjligt att tända på en UG man. Typ som att tända på feminina män. Mannen ska bestämma. Men bara i sängen!!
    Hur ska en sådan man vara som privat då när han bara får bestämma i sängen 
  • Anonym (Juni)

FL är ett hopplöst ställe att leta något annat än fifty shades-fantasier på sin höjd, folk här är inte speciellt öppensinnade vad gäller sex, viket du säkert ser på flera av svaren i tråden.

Jag har alltid varit dominant och är gift med en man som gillar det. Och det är väl lite det som är problemet för sub-killar, det går väl typ tio sub-män på varje domme, och de sub-killar som lyckats få en dominant kvinna lär inte släppa henne i första taget 😉

Jag rekommenderar att du fortsätter leta, inte på fl dock för du lär bli besviken alternativt catfished, och önskar dig lycka till!

• Anonym (Monika)
    Anonym (Juni) skrev 2025-03-27 12:20:45 följande:

FL är ett hopplöst ställe att leta något annat än fifty shades-fantasier på sin höjd, folk här är inte speciellt öppensinnade vad gäller sex, viket du säkert ser på flera av svaren i tråden.

Jag har alltid varit dominant och är gift med en man som gillar det. Och det är väl lite det som är problemet för sub-killar, det går väl typ tio sub-män på varje domme, och de sub-killar som lyckats få en dominant kvinna lär inte släppa henne i första taget 😉

Jag rekommenderar att du fortsätter leta, inte på fl dock för du lär bli besviken alternativt catfished, och önskar dig lycka till!

En på tio? Ääh mer en på tusen. 
  • Anonym (Juni)
    Anonym (Monika) skrev 2025-03-27 12:26:38 följande:
    En på tio? Ääh mer en på tusen. 
    Nädå, det finns fler undergivna män än så. Dock är antalet dominanta kvinnor som är singlar och tillgängliga färre. Men om du inte går igång på undergivna män är ju inte det något du behöver bekymra dig om.
  • Anonym (Monika)
    Anonym (Juni) skrev 2025-03-27 12:30:17 följande:
    Nädå, det finns fler undergivna män än så. Dock är antalet dominanta kvinnor som är singlar och tillgängliga färre. Men om du inte går igång på undergivna män är ju inte det något du behöver bekymra dig om.
    Jag menar 1 /1000 som går igång på UG män. Tjejer vill inte ha feminina killar! .
    UG män finns alldeles för många. Det e därför det finns för mycket singlar i Sverige. Kvinnor lever hellre ensamma.
  • Tuttälskare

Tror få är öppna med sin dom/utsida rent generellt i första intrycket. 
    Vore kanske lätt hitta någon som matchar sexuellt men som inte funkar i vardagen om det vore synligt.
    Hade  älskat ha förmågan kunna se vilka kvinnor som är ug sexuellt men inte utan åsikter och handlingskraft i vardagen.  Kanske värt börja kolla på kontaktlinser ?
    Lättare vara öppen i mailkontakt än tex på krogen?

• Anonym (Domina deus)
    Anonym (Monika) skrev 2025-03-27 12:44:20 följande:
    Jag menar 1 /1000 som går igång på UG män. Tjejer vill inte ha feminina killar! .
    UG män finns alldeles för många. Det e därför det finns för mycket singlar i Sverige. Kvinnor lever hellre ensamma.
    Det finns framgångsrika manliga män som vill vara undergivna ibland också.
  • Lazzi
    Anonym (Juni) skrev 2025-03-27 12:20:45 följande:

Har ni ett 24/7 
  • Lazzi
    Anonym (Domina deus) skrev 2025-04-09 17:31:01 följande:
    Det finns framgångsrika manliga män som vill vara undergivna ibland också.
    Jag känner mig manlig men använder kvinnliga underkläder ibland 
    Fast tror de är för det känns skämmigt och är den ug sidan som drar 
  • Anonym (Juni)
    Lazzi skrev 2025-04-09 19:35:27 följande:
    Har ni ett 24/7 
    Nja, det hade nog inte funkat, dels är vi särbo just nu (men vi flyttar ihop igen till sommaren) och dels är jag inte så intresserad av 24/7. Jag föredrar att han leder i vardagen, att vi lever någorlunda "traditionellt" med att han betalar, köper blommor och uppvaktar mig i utbyte mot att jag sköter hushållet (jag pluggar och han har en högt uppsatt position på sitt jobb, så jag är hemma mer än vad han är). Dock får han gärna laga mat ofta eftersom han är så bra på det 😁
  • Lazzi
    Anonym (Juni) skrev 2025-04-09 20:35:30 följande:
    Nja, det hade nog inte funkat, dels är vi särbo just nu (men vi flyttar ihop igen till sommaren) och dels är jag inte så intresserad av 24/7. Jag föredrar att han leder i vardagen, att vi lever någorlunda "traditionellt" med att han betalar, köper blommor och uppvaktar mig i utbyte mot att jag sköter hushållet (jag pluggar och han har en högt uppsatt position på sitt jobb, så jag är hemma mer än vad han är). Dock får han gärna laga mat ofta eftersom han är så bra på det 😁
    Det låter som ett perfekt förhållande 
Svar på tråden Dominanta kvinnor