• Väntarochlängtar

Regnkläder från Gekås?

Jag undrar om det är någon som har köpt regnkläder i Ullared till pojkar storlek 86...
    Vad kostar de? Hur är kvalitén?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Regnkläder från Gekås?
  • Junior79

Min familj är en stor besökare och handlare av gekås..somsagt jag är uppväxt med detta gekås. Men jag bor i stholm men min släkt är i halland.

Jag har märkt nu på senare år att kläderna inte har varit så bra, även regnkläderna. Tål inte regn så länge, däremot så tipsar jag dig om kappahl regn kläder. de har alltid fått bäst i test..

Ps.. Kläder från gekås varierar bra och dåligt...Men har du turen med dig så kanske det blir ett bra köp...

• Nötkaka

Bra fråga. Funderar på om man skall åka dit imorgon och köpa jacka + regnkläder i str 86....Hoppas att fler kan svara

• Tjej 83

va inne på HM, såg de sötaste små små stövlarna..
    trodde inte de fanns i miniformat hehe..
    man ska la kunna gå om man ska ha de på sej? hehe

• AME79

jag var i ullared i tisdags och de hader regnställ för ca140 kr de verkade kraftiga och bra har haft en omgång till min dotter och det är helt fortfarande och hon har det på dagis

• MGn

Jag köpte =)
    Visserligen till flicka. köpte 86/92. jättebra kvalité och jättebra. verkligen nöjd med dom =)
    kostade 129kr för byxa oc jacka, fanns billigare, men dessa fastnade jag för i smaken.
    hoppas du hittar!

• Fröken Stålhand

Jag har köpt fleecefodrade regnkläder åt Måns två år (-04 o -05) där och jag tycker att de har funkat kanon! Använde dem mycket men det syns knappt! Köpt i storlek 90 och 110. De har (hade då iaf) samma regnkläder som man kan beställa från Haléns till minst dubbla priset, bara jackan gick på 129 på Haléns och jag betalade 149 för både jacka och byxa i Ullared...

• Pyff

Jag köpte Batman regnkläder till Alexander på GeKås i vintras - såååå coola, han är kanon-poppis nu på dagis eftersom de större killarna tycker det är häftigt med Batman
    Iallafall så var det ingen vanlig storlek utan det stod 1-2 år bara men Alexander har strl 86 på allt annat och de passar bra. Det är lite tjockare kvalitet, sån som man själv hade när man var liten ni vet så det känns bra såhär på vårkanten.

Svar på tråden Regnkläder från Gekås?