Är det vanligt att tjejer har extremt bekräftelse behov?
Jag är kille 26 år. Dejtat en tjej nån månad nu. Det känns bra förutom att hon har ett extremt bekräftelse behov. Hon klarar inte tre dagar utan vi hörs. Vi har inte pratat om oss så vi är inte ihop. Vi har setts några få gånger.
Vi skriver några mess om dagen, allt känns bra. Sen skicka hon häromdagen och jag jobbade, bilmekaniker. Jag kan inte släppa allt och svara på några minuter. Ligger ju liksom i en motorhuv och grejar. Tar upp telefonen först vid lunch och då har hon skickat flera meddelanden. Hon undrar varför jag inte svarar och om jag inte vill ses mer så lär det bättre jag skriver det. Jag lugnade henne och förklarade att jag har mkt på jobbet bara. Vi sågs i lördags och allt va bra. Sen i söndags åker jag hem från henne och ska på kalas med släkten. Kommer hem kl 20 och har tvätt. Lägger mig på soffan och somnar ifrån allt. På morgonen har jag flera meddelanden där hon skriver att hon vill att jag berättar om jag bara leker med henne. Jag leker inte med henne. Men jag förstår inte mig alls på denna hysterin. Jag svarar alltid annars men just nu är det sjukt mkt vilket jag sagt. Är detta ett vanligt beteende hos tjejer ? Panikslagen. Man tappar ju intresset direkt nästan.