• Anonym (Lammköttet)

Frågor och funderingar

Hej, nu är det så att jag har en brinnande lust för äldre kvinnor.

Jag upplever mig själv att leta efter äldre kvinnor med man specifikt.. är detta normalt?

Är 25 år FYI och har inte svårt med kvinnor egentligen.

Har kik om nån vill ta det privat även.

• Svar på tråden Frågor och funderingar
  • Anonym (Funderar)

Tror du ska försöka på en lokal swingklubb. Många äldre kvinnor där som längtar efter ung kuk...

• Motherinlaw
    Anonym (Funderar) skrev 2025-03-26 11:57:02 följande:

Tror du ska försöka på en lokal swingklubb. Många äldre kvinnor där som längtar efter ung kuk...

Det hade varit något 
  • Anonym (norrmannen)

Jag var också galen i äldre kvinnor, och fick min första när jag va 24.  Det var alldeles underbart, och jag blev häcktad.  Du nåste komma dig ut där dom finns vet du.  Har inte mycket tro på att ragga vid en dator, spik nykter.  Kryssning, dansbandställen och vissa puber/krogar (kvarterskrogen t.ex.)  Kåta Äldre/Mogna kvinnor + lite alkohol = stor ligg-möjlighet. 

Hälsing man med erfarenhet från Norge och Sverige.

• Motherinlaw

Träffar man rätt kvinna så kan man ha kvar de länge, aldrig träffat en yngre tjej som slagit småbarnsmamman +40 som var utsvulten.

Vi knullade jämt och överallt, I bilen, sängen, stranden, skogen, på utflykten, när barnen sov, på jobbet. Ja a överallt och hon ville ta mig tusan konstant och visade det också, så himla sexigt. 

Tror min kuk växte 2 cm extra med just henne för hon kåtade upp mig så extremt. 

• Anonym (norrmannen)
    Motherinlaw skrev 2025-03-29 11:49:45 följande:

Träffar man rätt kvinna så kan man ha kvar de länge, aldrig träffat en yngre tjej som slagit småbarnsmamman +40 som var utsvulten.

Vi knullade jämt och överallt, I bilen, sängen, stranden, skogen, på utflykten, när barnen sov, på jobbet. Ja a överallt och hon ville ta mig tusan konstant och visade det också, så himla sexigt. 

Tror min kuk växte 2 cm extra med just henne för hon kåtade upp mig så extremt. 

Hehe .... Härlige minnen dyker upp  Drömmer 
     Dom är oslagbara .... de medelålders utsvultna, när dom åter får känna nåt ungt och stenhårt och blir tagna med rejäl energi ...  Holy shit !!
Svar på tråden Frågor och funderingar