• Anonym (fjkds)

Online Dejting!!!

Jag vet att det är massflykt från online dejting och att folk väljer att återgå till dejting före allt online började.
    Visst jag fattar, jag gör det själv. Men använder fortfarande dejting appar/ webbsidor som ett substitut när jag har ett hinder för att dejta IRL..
    Men på senaste tiden går inte det heller, min positionering i Google stämmer hur bra som helst, men så fort jag öppnar en webbsida eller app i dator och / eller mobilen hamnar jag i Stockholm.
    VPN? fungerar inte!!.... Manuellt ändra position i app/ webbsida, visst de går tills feed updaterar sig, ja då är man tillbaka i Stockholm igen. och får inte glömma dessa irriterande travelmode/ travelpass.

• Svar på tråden Online Dejting!!!
  • Anonym (Linda)

Men spelar det någon roll då ? 

Är ju typ ingen som har korrekt position ändå . Folk skriver att dom är i typ Blekinge men visar sig sen bo i nån trång tvåa i  Åmål .. 

Skriv tydligt  i profilen vart du bor så är det väl inget problem.  

Sen att du får upp andra människor än dom du förväntar dig spelar väl mindre roll om ni ändå inte ska ses IRL? 

• Anonym (fjkds)
    Anonym (Linda) skrev 2025-03-28 10:55:48 följande:

Men spelar det någon roll då ? 

Är ju typ ingen som har korrekt position ändå . Folk skriver att dom är i typ Blekinge men visar sig sen bo i nån trång tvåa i  Åmål .. 

Skriv tydligt  i profilen vart du bor så är det väl inget problem.  

Sen att du får upp andra människor än dom du förväntar dig spelar väl mindre roll om ni ändå inte ska ses IRL? 

Har skrivit vars jag bor, med fet och stor text.. men många "analfabeter" verkar de finnas.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (fjkds) skrev 2025-03-28 11:15:09 följande:
    Har skrivit vars jag bor, med fet och stor text.. men många "analfabeter" verkar de finnas.
    Och väldigt många struntar i orten så det spelar ingen roll faktiskt. 
    Även dom som söker seriöst struntar i vart folk bor.  Många har inte ens bostadsort ifyllt eller har dolt informationen.  
Svar på tråden Online Dejting!!!