• Anonym (Förvirrad)

Förvirrad, missfall ?

Är det kört ? 

plussade i mitten av februari. började blöda 2 mars men bara när jag torkade mig efter toalettbesök. Kände mig konstig i kroppen hade feber så efter samtal med 1177 åkte jag in till akuten den 5 mars, gyn läkaren såg då en liten ärta med hjärtljud men var inte så högt läkaren hade viljat skulle vara då i vecka 6+1.
    Den 11 mars kontaktade jag kk för känslan i kroppen slutade inte och kom fortfarande blod varje gång jag torkade mig, aldrig något direkt i bindan, läkaren som jag upplevde det kollade jätte fort såg inget hjärtljud å tyckte inte fostret hade vuxit och säger att jag ska vänta ut då hon nästan var säker på att detta var ett missfall men hon kunde ha fel för sånt kan ju oxå förekomma förklarade hon. 13 mars blöder jag inget alls längre fram tills idag fortfarande inget. Har inte haft några smärtor och sånt som det blir i samband med ett missfall, grav testen vissar starkt positivt än idag och brösten ömmar springer på toan som en tok. 

kontaktade gym idag då det nästan gått 4 veckor sen detta började ska in till dom i början av nästa vecka. personen jag pratade med trodde att det inte var en gravidetet som levde och att jag behövde medicin eller att det måste bli en skrapning. det lilla hoppet som fanns kvar försvann helt. 

vet inte riktigt vad jag vill med detta. men någon som haft ett levande foster efter fått svar att hjärtat inte slog och sedan några veckor senare det fanns ett hjärta ändå ?

Svar på tråden Förvirrad, missfall ?