Kommer inte ur, Destruktiv relation
Jag har lagt trådar om min situation förr här. De blir bara värre o värre och jag kan INTE lämna. Jag vet inte vad de är för "fel på mig " jag kan bara inte oavsett hur han behandlar mig och hir mina barn har det.
Barnen mår så dåligt. De finns flera orosanm till soc. Men jag känner att folk bara säger , lämna , som om de så jäkla lätt då. Alla som har varit i en destruktiv relation vet att de är SVÅRT.
Barnen bor heltid hos pappan som inte är min nuvarande partner. Även de var destruktiv relation.
Min partner förbjuder mig inte träffa barnen med pg distansen jag har blir de väldigt sällan och kort ute på stan typ några timmar när jag åker till dem så är ute eller hos ett av mina syskon, ända platsen vi kan ses på.
Ena barnet har försökt ta livet av sig
En har panik ångest attacker
Deras mående är för de inte trivs och blir illa behandlade. Får knappt nån mat av sin pappa , sonen blir slagen. Mycket psykiskt misshandel.
En är döende. Inte pg honom utan en
sjukdom .
Mina barn behöver egentligen mig nu. Jag vet att jag borde flytta till barnen . Min nuvarande är mycket psykisk och materiellt våld. Lite fysisk. 2 gånger "bara" inga blåmärken så men de kändes. Om jag inte flyttar är risken stor att de bli fosterhem tull mina barn.
Min partner vill absolut inte att barnen ska "ta mig från honom" som han själv säger. Jag har pratat med kvinnojouren och våld I nära relationer hos soc. De gör utredning men känner inte att jag får hjälp med en trygg plats o bo på och ev ekonomi till jag är på fötter igen . Barnen har själv sagt till soc hur de har de hos pappa. De finns flera bevis med.