Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (Ts)

Ollonets form

Jag undrar om ollomets fprm kan påverka orgasm? Föredrar kortare penisar med större ollon/ markersd kant. Ogillar långa penisar då det gör ont. 

Kan formen verkligen påverka? 

• Svar på tråden Ollonets form
  • Anonym (Conny Lingus)
    Anonym (Ts) skrev 2025-04-01 14:53:35 följande:
    Ollonets form

Jag undrar om ollomets fprm kan påverka orgasm? Föredrar kortare penisar med större ollon/ markersd kant. Ogillar långa penisar då det gör ont. 

Kan formen verkligen påverka? 

Jag kan spekulera i att ollonkanten smeker G-punkten, så det är bra om den är tydligt markerad. Ollonet ska se ut som en hjälm.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2025-04-01 15:33:45 följande:
    Jag kan spekulera i att ollonkanten smeker G-punkten, så det är bra om den är tydligt markerad. Ollonet ska se ut som en hjälm.
    Håller med.  Ollonet ska ha form som en Hjälm, typ svamp. Så ska det va en markant skilje mellan skaft och ollon, skaftet ska va ådrigt och grovt.  

Då är det skönast för mig, och jag är inte i tvivel om att ollonet stimulerar G-punkten.
  • Cheers
    Anonym (Lajla S) skrev 2025-04-01 17:45:09 följande:
    Håller med.  Ollonet ska ha form som en Hjälm, typ svamp. Så ska det va en markant skilje mellan skaft och ollon, skaftet ska va ådrigt och grovt.  

Då är det skönast för mig, och jag är inte i tvivel om att ollonet stimulerar G-punkten.
    En av Trumps damer sa att Trumps ollon ser ut som en champignon. Skulle det kunna tillfredsställa dig? Eller måste det se ut som en hjälm? Som britternas under WW2? En nazihjälm? 
  • Anonym (Ts)

Oj vilken information! 
    Märkligt det där med hur det kan påverka osv.

• Anonym (Ghjkl)

För mig påverkar bara längd, lång gör ont 

• Anonym (Charlotte the Harlot)

Gäller för mig också, dock så gillar jag ett symmetriskt markerat, hårt ollon????

Svar på tråden Ollonets form