• Anonym (Preferenser)

Ni kvinnor som gillar män, hur ser er idealman ut?

Det är intressant det här med vad vi kvinnor gillar hos män, att vi alla tycker så olika och att den jag tycker är snygg tycker någon annan är hemsk!

Så, min fråga till er heterosexuella kvinnor, vilka preferenser har ni när det gäller män? Jag har insett att jag, snart 47 år gammal och med mina erfarenheter i livet, gillar män som är "rejäla". Med rejäl menas inte nödvändigtvis vältränad, jag har hellre en man som har några extra kilon än en man med tvättbräda. Jag gillar rejäla lår och armar, lite mage gör absolut inget heller. Jag gillar även män som är mörkhåriga och har mörkare drag. Det är också attraktivt om han har sitt hår kvar på huvudet (självklart har vi ju börjat få grått hår i vår ålder men man ser ju ofta om de är ljusa eller mörka). Jag har svårt för smala män där benen sticker ut, jag vill ha något att ta i. Längd spelar inte så stor roll men det är trevligt om han är lite längre än jag (jag är 173 cm).

Ser fram emot svar!

• Svar på tråden Ni kvinnor som gillar män, hur ser er idealman ut?
  • Anonym (Mums)

Jag attraheras oerhört av "skogshuggar-typen". Lång/stor och stark. Muskler som kommer av kroppsarbete och inte från gym-träning. Tjockt hår och skägg, gärna rejält med kroppsbehåring, främst på bröstet. Stora händer. Djup och basig röst. Mums!

• Anonym (Preferenser)
    Anonym (Mums) skrev 2025-04-08 08:54:31 följande:

Jag attraheras oerhört av "skogshuggar-typen". Lång/stor och stark. Muskler som kommer av kroppsarbete och inte från gym-träning. Tjockt hår och skägg, gärna rejält med kroppsbehåring, främst på bröstet. Stora händer. Djup och basig röst. Mums!

Ja, det glömde jag. Stora händer är sexigt, likaså hår på bröstet. Och en härlig basröst är också najs
  • Olsdotter

Stor, stark och hårig ska det vara!

Allt stort, för att understryka. Allt behöver inte vara hårigt, inifrån och ut ska vara starkt.

• Shiba56
    Anonym (Mums) skrev 2025-04-08 08:54:31 följande:

Oh yeah! Han får gärna köra motorcykel med kickstart. Vägrar att ta på sig en rosa skjorta, ansa ögonbrynen eller använda mjukgörande hudvårdsprodukter. Men naturligtvis renlig och duschar varje dag. Kan med lätthet bära ut ett kylskåp, och är händig. Tystlåten, och inte en massa pladder.
Svar på tråden Ni kvinnor som gillar män, hur ser er idealman ut?