• Anonym (S)

Otrohet eller inte ?

Hej jag är en tjej på 33 år som har ett barn som är under 1 år med en kille. Vi var tillsammans i cirka 3 år. Under dem senaste åren har det varit dåligt mellan oss men vi fortsatte och vara tillsammans.

Nu till något som jag behöver svar från er. Jag bodde under 2 veckor hemma hos min mamma och killen sov där vid ett par tillfällen. Under 2 dagar skall hans tjejkusin sovit över hemma hos oss.

Nu till vad som har inträffat. 

Jag hittade ett par använda trosor med flyttningar på i min sons spjälsäng som han förövrigt inte sover i då vi samsover men sängen är i mitt rum. Jag blev arg och kastade dessa trosor på han. Först trodde jag att det var hans kusin som faktiskt äckligt lagt dessa på min son säng. Han blev arg och sa massor men det behöver vi inte gå in på. Dagen efter hittar jag dessa trosor uppradade på mina skor vid ytterdörren som han hade staplat fram för att jag ska se dessa. Han flyttar ut och 2 dagar senare så hittar jag vad som kommer göra att jag tror detta är otrohet. Jag hade sparat en flaska champagne i över 9 år som kostar 4500kr men priset är min minsta bekymmer utan vad den faktiskt betydde för mig. Detta visste han om och den flaskan hade han då druckit upp tillsammans med 2 shot glas som var i disken som aldrig varit använda innan. Plus så hittade jag 3 av mina hårprodukter som legat inne i badrummet i mitt sovrum som jag aldrig använder. Vid det tillfället trodde jag fortfarande inte på otrohet. Utan trodde han druckit flaskan. Detta nekade han självklart och sa att han absolut inte har druckit utan detta är hans kusin som gjort. 

Då skickar jag först ett sms till henne som Frågar har du druckit denna med bild. Får svar absolut inte skyller han på mig ? 

Då ringer jag upp henne och frågar om det är hon som har lämnat ett par mörkila trosor i vår sons säng. Får ett svar som får mig att bryta ihop. Jag äger inga lila string och inga mörklila. Frågar om mina hårprodukter och där säger hon att hon ej använt dessa. 

Skickar ett sms till honom och han fortsätter neka och så fortsätter det. Efter att han och hans kusin har pratat så pratar jag igen med henne. Då påstår hon att hon har fått med sig sin tjejkompis använda trosor som hon då tappat någonstans och dessa har hamnat i min sons säng. Plus hon säger fel färg hon använder ordet rosa något som jag aldrig sagt eller skickat bild på. 

Detta är ju något jag absolut inte tror på men detta är deras slutgiltiga svar. Skulle ni gå runt med era vänners använda underkläder i er väska? 

Så nu till min fråga vad anser ni om detta ? Otrohet eller inte? 

Killen i fråga tycker jag är allt som man kan tänka sig för att jag inte tror på honom. Bryr sig bara om att jag har sagt detta till hans bästa vän och hans tjej. bryr sig inte ett dugg om hur djupt han har sårat mig och hur förstörd av att jag känner mig. Skyller detta enbart på mig och har inte ens försökt att be om ursäkt. Utan det är han som aldrig någonsin vill se mig igen och jag är död för honom. 

• Svar på tråden Otrohet eller inte ?
  • Anonym (S)
    Anonym (S) skrev 2025-04-09 22:12:01 följande:
    Otrohet eller inte ?

Hej jag är en tjej på 33 år som har ett barn som är under 1 år med en kille. Vi var tillsammans i cirka 3 år. Under dem senaste åren har det varit dåligt mellan oss men vi fortsatte och vara tillsammans.

Nu till något som jag behöver svar från er. Jag bodde under 2 veckor hemma hos min mamma och killen sov där vid ett par tillfällen. Under 2 dagar skall hans tjejkusin sovit över hemma hos oss.

Nu till vad som har inträffat. 

Jag hittade ett par använda trosor med flyttningar på i min sons spjälsäng som han förövrigt inte sover i då vi samsover men sängen är i mitt rum. Jag blev arg och kastade dessa trosor på han. Först trodde jag att det var hans kusin som faktiskt äckligt lagt dessa på min son säng. Han blev arg och sa massor men det behöver vi inte gå in på. Dagen efter hittar jag dessa trosor uppradade på mina skor vid ytterdörren som han hade staplat fram för att jag ska se dessa. Han flyttar ut och 2 dagar senare så hittar jag vad som kommer göra att jag tror detta är otrohet. Jag hade sparat en flaska champagne i över 9 år som kostar 4500kr men priset är min minsta bekymmer utan vad den faktiskt betydde för mig. Detta visste han om och den flaskan hade han då druckit upp tillsammans med 2 shot glas som var i disken som aldrig varit använda innan. Plus så hittade jag 3 av mina hårprodukter som legat inne i badrummet i mitt sovrum som jag aldrig använder. Vid det tillfället trodde jag fortfarande inte på otrohet. Utan trodde han druckit flaskan. Detta nekade han självklart och sa att han absolut inte har druckit utan detta är hans kusin som gjort. 

Då skickar jag först ett sms till henne som Frågar har du druckit denna med bild. Får svar absolut inte skyller han på mig ? 

Då ringer jag upp henne och frågar om det är hon som har lämnat ett par mörkila trosor i vår sons säng. Får ett svar som får mig att bryta ihop. Jag äger inga lila string och inga mörklila. Frågar om mina hårprodukter och där säger hon att hon ej använt dessa. 

Skickar ett sms till honom och han fortsätter neka och så fortsätter det. Efter att han och hans kusin har pratat så pratar jag igen med henne. Då påstår hon att hon har fått med sig sin tjejkompis använda trosor som hon då tappat någonstans och dessa har hamnat i min sons säng. Plus hon säger fel färg hon använder ordet rosa något som jag aldrig sagt eller skickat bild på. 

Detta är ju något jag absolut inte tror på men detta är deras slutgiltiga svar. Skulle ni gå runt med era vänners använda underkläder i er väska? 

Så nu till min fråga vad anser ni om detta ? Otrohet eller inte? 

Killen i fråga tycker jag är allt som man kan tänka sig för att jag inte tror på honom. Bryr sig bara om att jag har sagt detta till hans bästa vän och hans tjej. bryr sig inte ett dugg om hur djupt han har sårat mig och hur förstörd  jag känner mig. Skyller detta enbart på mig och har inte ens försökt att be om ursäkt. Utan det är han som aldrig någonsin vill se mig igen och jag är död för honom. Vi har inte pratat på 5 dagar. 

• Anonym (Hm)

Jag tänker lite såhär. Kvinna till kvinna. Att du troligtvis inte behöver massa svar från oss andra och vad vi tror, eftersom du redan vet svaret. Du är mamma nu, det absolut bästa och största man kan vara och du behöver lägga fokus på det, för inget annat har betydelse. Din vardag kommer inte komma till en fin plats med den här mannen, åtminstone inte på väldigt länge. Du som vuxen kanske kan hantera de berg och dalbanor en sån relation innebär, men ditt barn kan inte. 

jag skriver av egna erfarenheter. Jag stannade trots tydlig otrohet och jag blev mig aldrig lik, relationen blev aldrig bra och jag förstörde 4 år av mitt barns barndom. Det är inte värt det, inte för en sekund. 

• Anonym (S)

Tack för ditt svar. Jag vet redan svaret men vill ha ert svar för i hans värld så är jag sjuk för att jag tänker så om honom. Så jag vill kunna visa detta för honom att jag inte är ensam om att känna så. Så trött på att få all skit kastat på mig. 

Mit barn betyder allt för mig och det är slut mellan oss. Jag vill kunna gå vidare men det är så färskt. 

Är ledsen för allt du har gått igenom ❤️ Det är absolut inte värt det. Är glad att du tog dig ur bättre sent än aldrig.

Svar på tråden Otrohet eller inte ?