Cuckquean
Jag och min man har under många år tillämpat det man kallar cuckolding där min man har haft en passiv roll när jag har haft sex med andra. Vi har båda älskat och njutit av våra roller. Vi har båda stimulerats av detta. Vi har fortsatt att ha sex med varandra.
För några år sedan kände vi att vi ville pröva något nytt och kom gemensamt fram till att vi skulle vända på det hela, dvs att jag tittade på medan han hade sex med andra. Det visade sig vara ett koncept som vi båda gillade och har därför fortsatt med detta.
Men omgivningens reaktioner har inte alltid varit positiv. Många betraktar detta med förakt medan samma personer kan bejaka cuckolding. Jag har fått kommentarer i stil med att "du kan inte vara en normal kvinna som accepterar att han knullar andra".
Men vi fortsätter att vara onormala och det har inte varit svårt att hitta kvinnor som njuter av det här upplägget och tycks gilla att visa det inför min åsyn.
Finns det andra här som har erfarenheter inom området som man vill dela med sig av.