• tronte

Cuckquean

Jag och min man har under många år tillämpat det man kallar cuckolding där min man har haft en passiv roll när jag har haft sex med andra. Vi har båda älskat och njutit av våra roller. Vi har båda stimulerats av detta. Vi har fortsatt att ha sex med varandra.
    För några år sedan kände vi att vi ville pröva något nytt och kom gemensamt fram till att vi skulle vända på det hela, dvs att jag tittade på medan han hade sex med andra. Det visade sig vara ett koncept som vi båda gillade och har därför fortsatt med detta.
    Men omgivningens reaktioner har inte alltid varit positiv. Många betraktar detta med förakt medan samma personer kan bejaka cuckolding. Jag har fått kommentarer i stil med att "du kan inte vara en normal kvinna som accepterar att han knullar andra".
    Men vi fortsätter att vara onormala och det har inte varit svårt att hitta kvinnor som njuter av det här upplägget och tycks gilla att visa det inför min åsyn.
    Finns det andra här som har erfarenheter inom området som man vill dela med sig av.

• Svar på tråden Cuckquean
  • Anonym (Anna)
    tronte skrev 2025-04-14 11:05:06 följande:
    Cuckquean

Jag och min man har under många år tillämpat det man kallar cuckolding där min man har haft en passiv roll när jag har haft sex med andra. Vi har båda älskat och njutit av våra roller. Vi har båda stimulerats av detta. Vi har fortsatt att ha sex med varandra.
    För några år sedan kände vi att vi ville pröva något nytt och kom gemensamt fram till att vi skulle vända på det hela, dvs att jag tittade på medan han hade sex med andra. Det visade sig vara ett koncept som vi båda gillade och har därför fortsatt med detta.
    Men omgivningens reaktioner har inte alltid varit positiv. Många betraktar detta med förakt medan samma personer kan bejaka cuckolding. Jag har fått kommentarer i stil med att "du kan inte vara en normal kvinna som accepterar att han knullar andra".
    Men vi fortsätter att vara onormala och det har inte varit svårt att hitta kvinnor som njuter av det här upplägget och tycks gilla att visa det inför min åsyn.
    Finns det andra här som har erfarenheter inom området som man vill dela med sig av.

Jag och min man har ett liknande upplägg. Vi båda gillar att se varandra njuta med andra. Vi är båda i 45-årsåldern. Rätt välbevarade båda två. Speciellt min man. Jag har en rejält välutrustad yngre älskare och min man har en mycket yngre älskarinna. Vi njuter verkligen av att se varandra njuta med vår älskare/älskarinna! Vårt sexliv tillsammans har också blivit ännu bättre. I sommar ska de följa med ut och segla en vecka var. Det ser vi verkligen fram emot! 
  • PorterPelle

Det är hur hett som helst. Vi njuter båda två av att se på när den andra har sex på olika sätt. Vi går både på klubbar och träffar andra hemma och ofta sitter den andra vid sidan om och tittar på. För flersam sex är det ett normalt sätt att njuta, för utomstående kanske det är märkligt att man kan njuta så. Men det avgör man ju som tur är själv vad man gillar. Jag ser med nöje på när min fru njuter med andra män och kvinnor. 

• tronte
    Anonym (Anna) skrev 2025-04-17 08:39:01 följande:
    Jag och min man har ett liknande upplägg. Vi båda gillar att se varandra njuta med andra. Vi är båda i 45-årsåldern. Rätt välbevarade båda två. Speciellt min man. Jag har en rejält välutrustad yngre älskare och min man har en mycket yngre älskarinna. Vi njuter verkligen av att se varandra njuta med vår älskare/älskarinna! Vårt sexliv tillsammans har också blivit ännu bättre. I sommar ska de följa med ut och segla en vecka var. Det ser vi verkligen fram emot!Trevligt att få ett svar
    Trevligt att få svar från någon som inte har behov av att tala om vad som är rätt och fel när det gäller sex. Det känns som att vi har mycket gemensamt men det här är nog inte rätt forum att byta erfarenheter där så många alltid vet vad som är rätt och fel.
    Spännande iaf med era tankar om semestern. Något vi ska fundera på..
  • tronte
    PorterPelle skrev 2025-04-17 11:30:07 följande:

Det är hur hett som helst. Vi njuter båda två av att se på när den andra har sex på olika sätt. Vi går både på klubbar och träffar andra hemma och ofta sitter den andra vid sidan om och tittar på. För flersam sex är det ett normalt sätt att njuta, för utomstående kanske det är märkligt att man kan njuta så. Men det avgör man ju som tur är själv vad man gillar. Jag ser med nöje på när min fru njuter med andra män och kvinnor. 

Vi har aldrig varit på club men borde kanske pröva det. Vi tycker båda att det är så härligt att se andra uppslukas av varandras njutning.
  • tronte
    PorterPelle skrev 2025-04-17 11:30:07 följande:

Vi har aldrig varit på club men borde kanske pröva det. Vi tycker båda att det är så härligt att se andra uppslukas av varandras njutning.
Svar på tråden Cuckquean