• Anonym (Frun)

Min man fyller 40

Jag behöver tips på hur jag ska fira min man.
    Vi är verkligen inte vana äventyrare utan brukar spendera sommrana här i sverige på landstället.

Vi är lite fega personer som riktigt inte vågar utforska. Vi spaar inte, vi flyger inte mm.

MEN om vi nu skulle vilja göra något lite spännande som inte kräver att vi ska göra någon allt för lång resa vad har ni för tips Gärna olika sorters tips. Vi vill ju göra saker. Vi behöver bara lite vägledning. Hehe.

vi har 3 barn som är 14,12 och 7 som ska inkluderas. han fyller år i september.

• Svar på tråden Min man fyller 40
  • Anonym (.)

Öl- eller.. annan alkohol- provning kan starkt rekommenderas..
    Om såvida han är är in-for-that liksom.
    Men det fick jag till min 35 års dag.
    Jag har inte gått på den än, men jag ska nu i Sommar.. och jag tar med min Farsa som en Far-son sak. Annars låt han, din man. välja menar jag vem han vill ta med sig och sen känns det lite? mer om Du också vill göra något med honom och kidsen- gå och Bowla och sen käka en bit god mat' det räcker lång väg. 

• Anonym (Hm)

Då är det dags att våga! :) 40 års dagen är väl alldeles utmärkt för det. Bryt mönstret, lämna landets gränser. I hela Europa kan ni hitta precis allt som ni också hittar i Sverige. Känns det för skrämmande så välj ett land som ligger nära. Typ Prag med fantastiska ölsorter och arkitektur att drömma Om. Vill ni vara ekonomiska och hålla er kvar i Sverige finns Både Öland och Gotland som bjuder på utomlandsvärme under sommarhalvåret och mängder med aktiviteter, från cykling till glamping och ridning. 

Svar på tråden Min man fyller 40