• Anonym (Saga)

Kille som ger väldigt dubbla signaler

Träffat en kille på typ casual nivå nära ett år. Får intrycket att han verkligen tycker om mig. Han tar kontakt och vill ses. Lagar mat och har varit världens mysigaste. Jag fattar dock ingenting just nu. För någon månad sedan slutade vi höras. Jag bestämde mig stenhårt för att bara gå vidare. Har blivit ledsen så många gånger och är expert på att älta och trycka ner mig själv. Vi träffade på varandra helgen som var ich han berättade då att han haft dåligt samvete att han inte hört av sig. Han så då också att han gjorde så för att jag vid ett tillfälle sagt att om jag blir kär kommer jag söuta höra av mig till honom. Jag har ångrat att jag sa så men tolkade vid det tillfället som att han inte hade nått seriöst intresse I mig och jag har blivit väldigt sårad innan så murarna är höga. Jag sa till honom att det betyder inte att jag inte känner någonting och att jag tycker väldigt mycket om honom men att jag inte ser vad han ska ha mig till. Jag är 12 år äldre och vi har inte setts seriöst. Han sa också att han inte träffat någon annan utan att han valt att gräva ner sig i jobb. Vi var fulla och jag tänkte att vi får prata vidare när vi är mer klara i våra huvuden. Jag sover hos han och har svinbråttom hem på morgonen. Pussar hej då. Han skriver till mig på kvällen och vi har skrivit mkt I dagarna. Han lägger upp en invit om att se en film. Jag nappar. Då svarar han "aja den som lever får väl se" 

Fattar ingenting av detta. Är han schizofren? Varför skickar han ens ? På riktigt nu ni killar som är hala... hur funkar ni? Nej jag kommer inte ta upp detta med honom. Vill han inte träffa mig så vill han inte. Men jag fattar ingenting alls av allt detta. Någon som har varit med om liknande eller har minsta lilla kompass i hur man kan vara såhär hal när man inte träffar andra (vi bor i samma lilla stad så jag vet han inte gör det plus att han sa detta)

Svar på tråden Kille som ger väldigt dubbla signaler