• Anonym (Tidigkille)

Tidig utlösning

Hejsan jag har ett ganska tråkigt problem och det är att jag kommer inom 1 minut oavsett om jag runkar eller knullar. detta har varit såhär sen Jag började. 

jag har testat antidepp piller och även vissa kamagra och liknande piller men inget har funkat. 

det enda som funkat Är bedövningskräm men det är sjukt avtändande att smörja in kuken en viss tid innan sex. 
    detta drabbar min relation då det känns knappt lönt att knulla för det går så snabbt. 

någon som har tips på vad man kan testa och som funkar. 

• Svar på tråden Tidig utlösning
  • Anonym (Undrar)

Hur gammal är du? Hur länge har du varit aktiv? Har du testat att försöka en gång till efter att det har gått?

• Anonym (Tidigkille)

Jag är 30 år och varit aktiv sen 15-18 års åldern 
    och problemet har funnits hela tiden 

• Anonym (Tidigkille)

Har testat och det går nästan lika snabbt efter jag kommit dock är problemet att jag tappar lite av lusten efter jag kommit 

• Anonym (Tidigkille)

Är där någon som haft samma problem och hittat något fix ? 

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Tidigkille) skrev 2025-04-17 09:21:21 följande:

Har testat och det går nästan lika snabbt efter jag kommit dock är problemet att jag tappar lite av lusten efter jag kommit 

Jo, det kan vara svårt att komma flera gånger. Själv kan jag det inte. Men frun sa att hennes ex körde med det, för han kom ofta fort första gången, men sen andra gången kunde han hålla ut länge.
    Sen finns det också kondomer med bedövningsmedel. Kanske det kunde vara något. Jag köpte sådana av misstag en gång. För mig som har svårt at komma var det förödande, det gick inte alls. Men om man har någorlunda stark förmåga kanske det kan vara ett sätt att få samlaget att vara längre.
  • Anonym (Tidigkille)
    Anonym (Undrar) skrev 2025-04-17 14:10:15 följande:
    Jo, det kan vara svårt att komma flera gånger. Själv kan jag det inte. Men frun sa att hennes ex körde med det, för han kom ofta fort första gången, men sen andra gången kunde han hålla ut länge.
    Sen finns det också kondomer med bedövningsmedel. Kanske det kunde vara något. Jag köpte sådana av misstag en gång. För mig som har svårt at komma var det förödande, det gick inte alls. Men om man har någorlunda stark förmåga kanske det kan vara ett sätt att få samlaget att vara längre.
    Kan testa men har för mig att jag provat och att det inte funkade 
  • Lillmajsan

Sex är inte bara kuk i fittan, in, ut och sprut. Det finns SÅ mycket mera man kan göra! Mitt råd till dig TS för att få sexet att vara längre är att fokusera på ett långt förspel med henne i fokus. Självklart ska hon även ge dig njutning i form av kyssar, smekningar och med munnen (eller hur ni nu vill göra) men att hon slutar INNAN du kommer. Vänta ett tag genom att ge henne njutning igen. Varva detta innan du tränger in i henne för att avsluta så kommer hon vara värdens lyckligaste kvinna och sexet vara längre. Som bonus är "start och stopp- tekniken" ett bra och effektiv teknik för att öva upp uthålligheten och som du även kan använda dig av när du runkar.

• Anonym (Tidigkille)

Någon annan som har nåt tips som funkar ?

• Anonym (Tidigkille)

hej igen fanns det fler tips som kan funka ? vi har inte testat kondom med bedövning än och inte heller att jag kommer innan sedan knulla. 
    men tänker om det finns något annat som funkar antingen tablett eller redskap. vi brukar göra att jag ger henne njutning sedan knullar vi problemet är att jag blir väldigt upphetsad av det. vilket gör att jag kommer ännu snabbare. 
    Firar årsdag snart och vill gärna överraska med uthållighet :D

• namerrilk

Jag har samma problem vilket är frustrerande. Men dom någon annan skrev så är ju sex så otroligt mycket mer än penetration.
     Jag och tjejen kan ha sex i timmar utan penetration. Det är kyssar, smekningar massage, oralt, vila och fingrar osv osv. Det gäller bara att man utforskar. Och släpper man tanken på att "måste" prestera så brukar man faktiskt hålla längre oxå. När man tänker "kom inte, kom inte" så gör man det i regel direkt😔

Men ska man se långsiktigt så ska knipövningar hjälpa vilket jag nyligen börjat med. Även att öva med onani ska hjälpa.

Hoppas ni kan få ett härligt sexliv utan prestationsångest!

Svar på tråden Tidig utlösning