• Anonym (Man in the mirror)

Gillar du speglar?

Gillar du att se dig och er i en spegel? Har ni en spegel i sovrummet?

• Svar på tråden Gillar du speglar?
  • Egon den stora

Speglar gör att rummet känns större.  Har spegeldörrar på garderoberna i både sovrum om korridor. 

Egon den stora skrev 2025-04-17 12:15:02 följande:

Speglar gör att rummet känns större.  Har spegeldörrar på garderoberna i både sovrum om korridor. 

Nu var det inte riktigt det jag tänkte på... Men okej...
  • Anonym (Snygging)

Jag gillar att kolla på min spegelbild 

• Anonym (A)

Gillar inte speglar nåt speciellt, har en i hallen. Det räcker. 

• Egon den stora
    Anonym (Man in the mirror) skrev 2025-04-17 14:46:59 följande:
    Nu var det inte riktigt det jag tänkte på... Men okej...
    Fast du undrade om man gillar spelar och har speglar i sovrummet. 
  • Mayjel

Ja, jag har en långsmal och stående spegel i sovrummet. Bra att kunna se både torso och underkropp när man provar kläder för dagen. Så att både tröja och byxor matchar.

Mayjel skrev 2025-04-17 23:03:51 följande:

Ja, jag har en långsmal och stående spegel i sovrummet. Bra att kunna se både torso och underkropp när man provar kläder för dagen. Så att både tröja och byxor matchar.

Jag vet inte om det här ska vara skämtsamt. Jag trodde det var uppenbart att jag tänkte på använda spegel som ett inslag i sexlivet. Se sig själv tillsammans med partnern, se partnern i andra vinklar. Som om man är med i en porrfilm.
  • Mayjel
    Anonym (Man in the mirror) skrev 2025-04-18 07:01:51 följande:
    Jag vet inte om det här ska vara skämtsamt. Jag trodde det var uppenbart att jag tänkte på använda spegel som ett inslag i sexlivet. Se sig själv tillsammans med partnern, se partnern i andra vinklar. Som om man är med i en porrfilm.
    Speglar är jättebra att kunna se sig själv i. Särskilt om man är noga med att klä sig rätt och i matchande färger innan man ger sig ut. 
  • Anonym (tangorabatt)

Jag har en förstorande spegel för att kunna se bättre när jag plockar envis hårväxt i ansiktet. Jag gillar det! Mycket praktiskt.

• Snälla Killen

Har en stor spegelvägg i sovrummet. Väldigt praktiskt när man väljer kläder ifrån garderoben 🙂

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Q)

Med tanke på att tråden ligger under sex & sånt så borde det vara rätt tydligt vad TS avser

• Egon den stora
    Anonym (Man in the mirror) skrev 2025-04-18 07:01:51 följande:
    Nej, det framgick inte det minsta i starten. Tror du folk är tankeläsare eller? 
  • Anonym (Hemsökt)

Det kan vara vackert med speglar som smycke i rummet. Men dom är hemsökta.

• Anonym (Hemsökt)
    Anonym (Hemsökt) skrev 2025-04-18 22:24:16 följande:

Det kan vara vackert med speglar som smycke i rummet. Men dom är hemsökta.

Skrev fel, inte hemsökta hemtrevliga. 
  • Nordiclover

Tycker om att se min kvinna i spegeln när hon ger mig en avsugning, gillar att se hennes röv och fitta när hon suger kuk. Gillar också att se i spegeln hur hennes tuttar gungar när jag knullar henne bakifrån. 

Nordiclover skrev 2025-04-21 14:46:32 följande:

Tycker om att se min kvinna i spegeln när hon ger mig en avsugning, gillar att se hennes röv och fitta när hon suger kuk. Gillar också att se i spegeln hur hennes tuttar gungar när jag knullar henne bakifrån. 

Now you´re talking!
    Nordiclover skrev 2025-04-21 14:46:32 följande:

Är hon med i leken, visar upp sig i spegeln?
Svar på tråden Gillar du speglar?