Gillar du speglar?
Gillar du att se dig och er i en spegel? Har ni en spegel i sovrummet?
Gillar du att se dig och er i en spegel? Har ni en spegel i sovrummet?
Speglar gör att rummet känns större. Har spegeldörrar på garderoberna i både sovrum om korridor.
Speglar gör att rummet känns större. Har spegeldörrar på garderoberna i både sovrum om korridor.
Jag gillar att kolla på min spegelbild
Gillar inte speglar nåt speciellt, har en i hallen. Det räcker.
Ja, jag har en långsmal och stående spegel i sovrummet. Bra att kunna se både torso och underkropp när man provar kläder för dagen. Så att både tröja och byxor matchar.
Ja, jag har en långsmal och stående spegel i sovrummet. Bra att kunna se både torso och underkropp när man provar kläder för dagen. Så att både tröja och byxor matchar.
Föredrar speglar i hallen.
Jag har en förstorande spegel för att kunna se bättre när jag plockar envis hårväxt i ansiktet. Jag gillar det! Mycket praktiskt.
Har en stor spegelvägg i sovrummet. Väldigt praktiskt när man väljer kläder ifrån garderoben 🙂
Med tanke på att tråden ligger under sex & sånt så borde det vara rätt tydligt vad TS avser
Det kan vara vackert med speglar som smycke i rummet. Men dom är hemsökta.
Det kan vara vackert med speglar som smycke i rummet. Men dom är hemsökta.
Tycker om att se min kvinna i spegeln när hon ger mig en avsugning, gillar att se hennes röv och fitta när hon suger kuk. Gillar också att se i spegeln hur hennes tuttar gungar när jag knullar henne bakifrån.
Tycker om att se min kvinna i spegeln när hon ger mig en avsugning, gillar att se hennes röv och fitta när hon suger kuk. Gillar också att se i spegeln hur hennes tuttar gungar när jag knullar henne bakifrån.