• Anonym (Snabbt)

Bästa tempot för er tjejer?

När ni blir knullade, hur fort vill ni att han juckar?
    och är de olika me njutningen av långsamt, fortare, snabbt och jätte snabbt?

• Svar på tråden Bästa tempot för er tjejer?
  • Fjäril kär

Jag föredrar att han känner av stämningen för stunden och att vi tillsammans i samförstånd är överens om takten genom tex kyssar, blickar eller korta uppmaningar... Det är nämligen kåtheten där och då som avgör.

• Anonym (Lång)

Han ska ha en lång och köra varsamt, så där på ett erotiskt porrigt sätt. Gillar när han bottnar.

• Affe1967

Nu är jag inte en kvinna. Men min fru säger att hon vill att jag ska vara bestämd, ta tag i hennes hår och komma i henne, jag brukar variera tempot lite hårdare en stund mysa ett tag för att avsluta med att fylla henne. men jag skulle gissa på 142 jpm.

• Anonym (Olika)

Det är individuellt antar jag.

• Anonym (Z)

Jag gillar snabbt/jättesnabbt. Kan inte komma annars.

• Anonym (C)

Han ska börja långsamt och sluta så snabbt och hårt han kan.

• Anonym (e)

spelar ingen större roll för mig, det är inte särskilt skönt oavsett. Tyvärr.

• Anonym (Taktfast)

Det värsta är när män ändrat takt, pausar, kör igen, snabbare, saktar ner.....osv efter eget tycke och smak.
    Hålla takten är viktgast

• Anonym (Bra)
    Fjäril kär skrev 2025-04-17 16:54:22 följande:

Jag föredrar att han känner av stämningen för stunden och att vi tillsammans i samförstånd är överens om takten genom tex kyssar, blickar eller korta uppmaningar... Det är nämligen kåtheten där och då som avgör.

Bra skrivet. Det är ett samförstånd. Det läggs annars allt för mycket krav på killar att vi ska göra si och så, ha en så stor, inte för snabbt, inte för långsamt, inte så och inte si. Är det konstigt om män ser hela sexakten som en prestation och något tekniskt när man ska hålla koll på 100 olika saker och inte kunna förlora sig själv. 

Så bra svarat, tolkar ditt inlägg som att det är ett givande och tagande.
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (C) skrev 2025-04-17 22:11:24 följande:

Han ska börja långsamt och sluta så snabbt och hårt han kan.

Instämmer till 100 %   ;)
  • Anonym (H)

Jättesnabbt och hårt gillar jag, men det ska ju vara "naturligt". Så inledningsvis hade det känts konstigt. 
    Något jag absolut inte vill är att knulla långsamt.

• Anonym (Slip sliding away)

Ska jag komma så bestämmer jag takten, han kan inte veta hur upphetsad jag är på insidan eller hur mitt kön pulserar.

Typiskt är mitt tempo långsammare en längre stund innan det ökar och jag vill gärna att han lägger tyngd på mig bakifrån. Eller så rider jag och smeker mig själv.

"Kaninjuck" funkar inte med mig, det gör verkligen inget för mig. Blir ingen friktion eftersom jag är blöt som en sjö. 

Svar på tråden Bästa tempot för er tjejer?