• Gwen

Sköna trosor?

någon som har tips på sköna trosor som inte trycker?

• Svar på tråden Sköna trosor?
  • Mallemus

Jag älskar mina höga gravidtrosor... de allra bästa är superstora från Twillfit. Men även budgetvarianten från H&M är toppen. Däremot gillade jag inte polarn och pyrets.

• Blå Flygare

Jag köpte låga bommullstrosor på Lindex, både mamma-modell och vanliga som sitter skönt hittils (v 25).

• Siri2006

De har trosor i 3-pack på hm, finns som string, vanliga eller boxer. Det är egentligen inte mammatrosor men de är jättesköna, resåren är väldigt lätt och tunn och trycker inte alls mot kroppen, dessutom är de så låga att de sitter under magen. Observera att jag bara provat boxermodellen.

Tycker de är kanon. Finns i vitt eller svart, trepack i en plastförpackning.

• Jennykym

Finns gravid trosor i la redoute.

• nelle87

Jag trodde inte man skulle behöva speciella trosor, Men får nog tänka om nu...är i v 23 och har blivit såpass stor att trosorna skär in i sidorna..speciellt sömmarna gör jätteont!
    måste verkligen köpa nå bra mammatrosor, eller såna utan sömmar...
    men är det bara jag som inte gillar tanken att dra upp trosorna över magen??

• nelle87

siri2006: är det dom med lite spets du menar? isåfall har jag massa såna, och det är dom jag tycker skär in i sidorna, över höfterna..men får väl kanske bara köpa en större storlek då..

• Anna B

Jag hade också HMs billiga 3-pack trosor i låg modell och gick bara upp i storlek i takt med att baken växte.

• Blå Flygare

nelle87; det finns låg modell på mamma-trosor som fungerar bra för mig ännu, är i v 25 (hur stor mage kan du se i mina bilder). Känns inte som om de ska bli för små än på ett tag, men jag har fått köpa i större modell än min vanliga. Vill ju vänta med "över-magen-modellen" så länge som möjligt!

Har någon av er testat string? Har inte det i vanliga fall, men min sjukgymnast föreslog det för när jag får akupunktur (behöver inte dra ner trosorna då, och det vore ju trevligt!)

• Lejon72

Jag har köpt höga trosor på Twilfit som är sköna (framförallt de med ben) men dyra. Jag känner dock inte alltid för att ha något över magen och häromdagen hittade jag på Lindex 3 för 99:-. Det fanns i olika varianter och två olika material. Jag köpte low cut och det har platta mjuka sömmar och verkar töjbara. Jätte sköna! Jag är i vecka 25 och räknar med att kunna ha dem tiden ut.

• chacha

Har köpt åhlens hipster trosor. Låg modell som jag gillar skarpt. och snygga.

Svar på tråden Sköna trosor?