• Anonym (Grannen)

Grannen

Hej,
    i grannfamiljen finns en dotter på 18 år, tajt i kroppen och ganska snygg är hon. Ja ni fattar ju man vill ju kliva på såklart.
    Men sånt här kan ju vara känsligt även om det är lagligt. Vi är som sagt grannar och så har vi ju en ålderskillnad på lite mer än 30 år.

men frågan är, bör jag ta upp detta med henne själv eller hennes föräldrar i första vändan? 

Jag är inte den som håller räkningen men grannen, alltså hennes pappa, har fått låna min elektriska häcksax många gånger och en gång skjutsade jag honom till akuten när han spelat Padel och dragit av hälsenan. 

Så tja, vad tycker FL om detta, är väl åtminstone några som varit i samma eller liknande sits? 

• Svar på tråden Grannen
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Pappa)

Det är ju inte dottern som är skyldig till någonting. 

Nä, bjud din pappan för att han har lånat saker av dig och utnyttjat dig. Det är honom du självklart ska sätta på! Blanda inte in några oskyldiga personer i detta. Det är ju som att göra som gängkriminella. 

Sätt på pappan du och ha det så trevligt!

• Anonym (sg)

Knulla henne. Varför ens ta upp det med föräldrarna? 

Idag är det ju "rättvist att 60 åringar kvinnor ska ligga med 16-21 åriga killar. Inget fel med det. Så varför skulle det vara fel med 60 åriga gubbar med håriga ölmagar som knullar en skön vacker 18 åring eller varför inte 16 då det är lagligt? 

Blev själv dissad av en 27 årig kvinna då hon trodde att jag var yngre, typ 19 år när jag var 34. Fuck it. Knulla söndervarandra  bara men lek inte trogen om du inte är trogen! 

• Anonym (sg)
    Anonym (Pappa) skrev 2025-04-19 00:23:58 följande:

Det är ju inte dottern som är skyldig till någonting. 

Nä, bjud din pappan för att han har lånat saker av dig och utnyttjat dig. Det är honom du självklart ska sätta på! Blanda inte in några oskyldiga personer i detta. Det är ju som att göra som gängkriminella. 

Sätt på pappan du och ha det så trevligt!

Får kvinnor utnyttja unga män så kan män utnyttja unga kvinnor. Eller är du en vidrig lögnare och hycklare??  Jag gissar på det sistnämnda åtminstone! 
  • Meddelande borttaget
  • Goneril

TS har otur när han tänker. Den snygga 18-åringen har noll intresse av en snart 50-årig gubbsjuk och förmodligen lönnfet snubbe, på överblivna kartan och idogt kammande sin Robin Hood frisyr. Skjortan kan han inte längre knäppa och det var längesen han såg sina fötter.                                                                                                                                                                                        Ställ detta mot de vältränade killarna i hennes egen ålder, killar som dessutom har siktet inställt på högre studier och bildning! Där står TS sig slätt, och då hjälper det inte stt han lånat ut häcksaxen till farsan. Det som kan hjälpa är om TS är rik som Elon Musk och kan hämta henne till en date på en grekisk ö med privatjet, fast det är inte säkert att det funkar.                                                                                                                                  Bäst är det TS, att ställa sig framför spegeln och fundera på om någon dam skulle finna den kropp attraktiv som spegelbilden återger. Sen ska vi inte tala om den mentala statusen, TS borde bilda sig lite, ingenting slår allmänbildning när det gäller att fånga andra människors intresse. Fram till tiden för äldreboendet hinner TS att bli riktigt beläst och kan då imponera på pesionärstanter.

• Anonym (Du driver väl?)

"kliva på"?

Hur jävla äckligt skrivet var inte det? Kräks

Finns inte en chans att någon normalstörd under 50 hade formulerat sig så.

• Anonym (Skäms)

Obehagligt. Jag hoppas att dom eller du flyttar! Håll dig borta från henne.

• Raggartjejen

TS, för det första är du gubbsjuk!
    För det andra, dottern är myndigheter så varför blanda in föräldrarna?
    För det tredje,  om det är  farsan som har lånat häcksax och fått skjuts av dig så är det väl han som ska "betala ".

• Raggartjejen
    Raggartjejen skrev 2025-04-19 14:31:39 följande:

TS, för det första är du gubbsjuk!
    För det andra, dottern är myndigheter så varför blanda in föräldrarna?
    För det tredje,  om det är  farsan som har lånat häcksax och fått skjuts av dig så är det väl han som ska "betala ".

*Myndig ska det vara, inte myndigheter. 
  • Anonym (Fs)

Har du lånat ut häcksaxen har full rätt att få betäck dottern, det är självklart! Stärk dig med en stor sup, tvätta rent organet, sen gå över o kassera hem,,!

• Anonym (Haha)

Haha ja du man fattar ju att du trollar men om vi skulle låtsas att du inte gör det så är ju chensen  att hon vill ha den 0,0000000 till oändligheten 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Haha) skrev 2025-04-19 15:50:01 följande:

Haha ja du man fattar ju att du trollar men om vi skulle låtsas att du inte gör det så är ju chensen  att hon vill ha den 0,0000000 till oändligheten 

Säg inte det för säkert. Jag har knullat en grannes morsa en gång i tiden, det var också 30+ år åldersskillnad ;)
Svar på tråden Grannen