Porrtittande får mig att tappa intresset direkt. Om jag vet att en kille brukar sitta och runka till videos av andra som har sex har jag svårt att se något sexigt i honom.
Killar som ständigt snörvlar och harklar sig som små snorungar när de är förkylda. En vuxen man bör ha lärt sig att snyta sig. Samt att hosta och nysa i armvecket. Måste jag lära en man detta kan jag inte vara attraherad av honom längre.
Samma sak med de som sörplar, rapar högljutt eller pratar med mat fulla munnen när de äter. Dåligt bordsskick är inte attraktivt, det känns som om man äter tillsammans med en förvuxen tvååring.
Män som är aggressiva, hårdhänta, dåliga på att lyssna och tänker bara på sig själva, både i sängen och utanför. Om de fått för sig att en äkta alfahanne är ständigt på gränsen till ett vredesutbrott och inte tar hänsyn till andra. Nej tack.
Lata killar. Såna som inte har några ambitioner vad gäller jobb, utbildning, träning eller liknande. Och killar som spenderar mer tid framför datorn än på gymmet/utomhus har jag svårt att attraheras av. Han måste inte ha kropp som en body builder, men jag vill ändå ha en kille som är starkare än jag och som inte degar ihop efter en halvtimmes promenad, eller vars kläder sitter dåligt pga att han är ur form. Och det går inte att säga att man har bra kondition och styrka i grunden så man inte behöver träna, man måste aktivt träna för att behålla styrka och kondition. Annars kommer man få ett bryskt uppvaknande när man blir äldre och kroppen slits ner snabbare.
Det finns väl fler saker jag tycker är avtändande just på grund av att jag är kvinna och biologiskt inställd på att endast välja den allra bästa av män, och nästintill kräkas av tanken på att någon annan eventuellt skulle kunna bli pappa till mina barn 😁 naturen är klok på så sätt. Tanken på att bära ett barn i nio månader för att sedan bli mamma till det, med en man som man inte ser som pappamaterial, är ganska äcklig och därför är vi kvinnor kräsna.
Män däremot har inte lika lätt att få "the ick" av kvinnor eftersom ni är biologiskt inställda på att kunna ligga med vilken kvinna som helst, när som helst, och därmed kunna sprida era gener så mycket som möjligt.