Kvinnor med ASPERGER
Tråkig och enformig av mig. Samma sak varje gång, annars kan jag inte koncentrera mig. Kan inte komma.
Ni andra med Aspergerer/Autism, hur funkar det för er?
Tråkig och enformig av mig. Samma sak varje gång, annars kan jag inte koncentrera mig. Kan inte komma.
Ni andra med Aspergerer/Autism, hur funkar det för er?
Jag kör nog lite olika, däremot så är det nog inte jätteofta jag får såndär riktig explosionsorgasm. Skön sex och så ändå, men inte alltid jag kommer alls faktiskt.
Men jag har ofta också svårt att slappna av ordentligt.
Bästa orgasmen för mig är efter ett par glas bubbel när han går ner på mig.
Men som sagt, vansinnigt skön sex ändå, även om jag inte alltid kommer.
Det går att scripta sex men jag hade blivit galen av att göra samma sak varje gång och inte få möjlighet till orgasm. Mitt problem är grav prestationsångest.
Det går att scripta sex men jag hade blivit galen av att göra samma sak varje gång och inte få möjlighet till orgasm. Mitt problem är grav prestationsångest.
Tycker själv det är väldigt svårt att läsa av min kille och framförallt det med när han kommer. Har är inte så som låter så mycket vilket för det ännu svårare tycker jag.
Där har det ofta blivit så att om jag vill tex byta ställning för att kanske stoppa honom för att kunna köra lite längre, men så antingen har han precis kommit 😅
Men för mig är det ofta såhär också att jag behöver tid på mig innan. Jag har svårt att bara ?slå på? och köra igång.
Jag behöver känna närheten innan.
Sen tycker jag min kille verkar ha svårt att förstå att för mig finns det myssex och sexysex. Och då har jag ändå nämnt det för honom.
Och för mig är myssex just det. Något med fokus på att känna sig nära och kanske inte massa lika ställningar och massa oralt och så. Måste inte vara samma ställning eller så, men fokus på kärleksfull älskande.
Och sen sexysex, där gärna både oralt så och olika ställningar och så. Kanske kör med lite sexiga underkläder och så.
Men det svåra är ju om man är sugen på olika. För för min egen del så för det sistnämnda så måste jag känna mig sexig när och upphetsad och så, och det gör man kanske inte alltid. Och då är myssex för mig bättre än inget alls.
Men som sagt, jobbigt om kan ?kryper upp? och vill få lite oralt och säga nej. Känns ju skittaskigt så då blir det istället att jag kanske gör det lite ändå, för att han vill det.
Inte så att jag känner mig tvingad, utan mer att jag inte vill att han ska känna sig avvisad.
Men jag tycker nog ändå fortfarande att det med sex är rätt svårt. Framförallt att läsa av honom. Och då har vi ändå varit ihop ett år nu.
Sorry om det blev lite off topic nu ☺️