• Anonym (Gubben58)

Sexchatt men en vän

En gammal kompis och jag chattade på kik. Från början visste vi inte att vi kände varandra. Han och hans tjej sökte extra man i sängen. Efter antal mess så kom vi på att vi är vänner/kompisar. Han fortsätter att messa mig och vill träffa mig utan sin tjej. Han har tydligen lite erfarenhet av sex med män, jag då är oerfaren. Blir på ngt sätt sugen på att träffas, han är snygg å har en rejäl utrustning till skillnad från mig som är 15 år äldre än han å kort å mullig. Så mycke tankar som snurrar om att ses eller ej.

• Svar på tråden Sexchatt men en vän
  • Anonym (Svenne)

Jag hade en erotisk fantasirelation med en annan man i flera år. Vi chattade anonymt på nätet, rollspelade och tillfredsställde oss själva. Jag är hetero men binyfiken, undrar hur det skulle kännas. Han ville att vi skulle träffas, eventuellt att någon av våra fruar skulle vara med. Jag backade. Han visade bilder på sin nakna fru, jag ville inte visa, känns alltför svekfullt.

Jag har nya relationer på nätet med män som jag sexchattar med, ibland över anonym telefonlinje. Kan vara vansinnigt upphetsande.

Det är lättare att sexchatta med män än kvinnor. De försvinner, ghostar, oftare. Eller de vill ha väldigt långdragna fantasier, eller kräver att motparten (jag) ska driva hela situationen vi rollspelar om. 

I rollspelet är vi tre, ofta hans kvinna med i fantasin. Och så rör vi även varandra.

• Anonym (Gubben58)

Jag är fruktansvärt nyfiken på hans kuk. Att få känna på den, runka, klämma på pungen. Dessvärre vågar jag nog inte suga på den, men skulle vara bra läckert.

• Anonym (Svenne)

Det verkar vara väldigt vanligt att vara "binyfiken" utan att vara fullt ut gay.

• Anonym (Bifjanterier)
    Anonym (Svenne) skrev 2025-04-21 21:37:36 följande:

Det verkar vara väldigt vanligt att vara "binyfiken" utan att vara fullt ut gay.

Snarare att man inte vill erkänna för sig själv.
  • Anonym (Svenne)
    Anonym (Bifjanterier) skrev 2025-04-21 22:17:11 följande:
    Snarare att man inte vill erkänna för sig själv.
    Jag har chattat med flera män som är gifta med kvinnor, som älskar att ha sex med kvinnor, och som dessutom är öppna för homosex. Oftast i en trekant där alla är med alla.

Det där att man antingen är hetero eller homo är en gammal förlegad uppfattning. Alla är på en skala.
  • Anonym (Gubben58)

Jo lite bi är jag ☺️Livrädd för sjukdomar men nyfiken.

• Anonym (Låter härligt)

Det later härligt med san van!! Önskar jag hade en son van jag kunde dela fantiser med

• Anonym (Gubben58)

IRL bättre förstås

• Anonym (Smyg)

Jag tycker att du ska göra slag i saken och bjuda hem honom.
    Låt honom lära dig att ta hand om hans utrustning.

• Meddelande borttaget
  • Chattsugen

Känner igen det där. Chattade med en kompis, fast jag visste inte om att det var HAN, och vi delade de mest intima fantasierna. Vi har aldrig utfört dem, men vi Chattade ofta om vad vi ville göra med varandra. Tänder nå så oerhört på det....

• Anonym (Erfaren_man)
    Anonym (Svenne) skrev 2025-04-21 21:37:36 följande:

Bland kvinnor, ja! Bland män är det nog väldigt ovanligt. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Svenne)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2025-07-14 10:10:00 följande:
    Bland kvinnor, ja! Bland män är det nog väldigt ovanligt. 
    Min erfarenhet av att chatta anonymt på nätet är att det är lätt att hitta andra män som är åt bihållet. Så tändande.
  • Anonym (Bikille)

Sexchatt är najs. Upphetsande men tyvärr blir det oftast tangentbordsrunksnde och ingen vågar mötas o njuta ihop ist. Föredrar mest o prata med homosexuella dom vill träffas iaf. Allt för många bisexuella vågar inte riktigt fullt ut o njuta irl

• steffo75

Det blir gärna lite för grovt när jag sexchattar med okända. Skulle vara lite mer försiktig om det var någon jag kände. Men lite förslag på saker vi skulle kunna göra kommer nog krypa fram ändå.

Svar på tråden Sexchatt men en vän