• Crescent

Äldre kvinnor

Jag är själv 37 och vältränad men gillar äldre kvinnor jag tycker att de är sexigt

• Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Braddenc

Du är inte ensam om det i alla fall

• Anonym (?)

Hur gamla ska de vara och söker du förhållande eller bara sex? Jag är 52 och gillar yngre män :)

• Motherinlaw
    Anonym (?) skrev 2025-04-21 23:41:25 följande:

Hur gamla ska de vara och söker du förhållande eller bara sex? Jag är 52 och gillar yngre män :)

För mig som är 40 så är 52 en mycket passande ålder. 
  • Anonym (Pure)

En kvinna 65+ som verkligen tagit hand om sig slår en kvinna 50-55 år alla dagar i veckan. Ju äldre du är desto snyggare och mer attraktiv blir du om du tar hand om dig mentalt och fysiskt. Men dessa 65+ som är riktigt riktigt attraktiva dom är inte många, det går 1 på 100, i bästa fall 1 på 50, i Sthlm.
    ps. Jag är 40-årig man. ds

• Sk007

Min erfarenhet är att kvinnor får ett annat självförtroende och en annan attityd efter 50, något som gör dem så mycket hetare.
    Några få har den "auran" innan 50, men det är sällsynt.

• Miss Sunny
    Anonym (Pure) skrev 2025-04-22 16:18:47 följande:

En kvinna 65+ som verkligen tagit hand om sig slår en kvinna 50-55 år alla dagar i veckan. Ju äldre du är desto snyggare och mer attraktiv blir du om du tar hand om dig mentalt och fysiskt. Men dessa 65+ som är riktigt riktigt attraktiva dom är inte många, det går 1 på 100, i bästa fall 1 på 50, i Sthlm.
    ps. Jag är 40-årig man. ds

Jag Tackar så ödmjukt.     Hjärta
  • Anonym (Pure)
    Miss Sunny skrev 2025-04-22 17:14:02 följande:
    Jag Tackar så ödmjukt.     Hjärta
    Jag är inte ensam och tycka det. Yngre män i 30-45 årsåldern är perfekt material för mogna kvinnor. Du har en godisbutik när du vill i många år framöver Miss Sunny.
  • Miss Sunny
    Anonym (Pure) skrev 2025-04-22 18:23:29 följande:
    Jag är inte ensam och tycka det. Yngre män i 30-45 årsåldern är perfekt material för mogna kvinnor. Du har en godisbutik när du vill i många år framöver Miss Sunny.
    Ja .... Jag vet, det är en perfekt ålderskombination för het och eldig sex.  Drömmer        Jag har inte tänkt att stänga butiken riktigt än  Kyss
  • Crescent
       Anonym (?)   Hur gamla ska de vara och söker du förhållande eller bara sex? Jag är 52 och gillar yngre män :)
    Du passar perfekt 🤩
  • Crescent
    Anonym (?) skrev 2025-04-21 23:41:25 följande:

pm mig  ❤️
  • Crescent
    Anonym (Pure) skrev 2025-04-22 18:23:29 följande:
    Ni har sötaste godisbutik i världen 
  • Anonym (Pure)

Ett gott råd till yngre män som raggar på äldre kvinnor på krogen: många äldre gillar yngre men många äldre föredrar gubbar. Så var beredd på att bli nobbad titt som tätt. Men bara man kan ta nederlagen och fortsätta ragga på så kommer de äldre kvinnorna som gillar lammkött till dig för eller senare. 

• Anonym (norrmannen)
    Anonym (Pure) skrev 2025-04-22 20:56:37 följande:

Ett gott råd till yngre män som raggar på äldre kvinnor på krogen: många äldre gillar yngre men många äldre föredrar gubbar. Så var beredd på att bli nobbad titt som tätt. Men bara man kan ta nederlagen och fortsätta ragga på så kommer de äldre kvinnorna som gillar lammkött till dig för eller senare. 

Ett annat gott råd från en erfaren Milf/Gilf-jägare, åk på kryssning om du inte är alltför kräsen. Spec. om du kan åka på mittvecka, jag har väl nästan aldrig stannat ensam  i hytten där. ;) 
  • Anonym (Pure)
    Lazzi skrev 2025-04-22 21:37:27 följande:

Fint med äldre kvinnor synd man är gammal själv 

Det finns många äldre kvinnor som är riktigt läckra som föredrar gubbar. Titta bara på de stora antalet läckra gilfs i alla säsongerna av Hotell Romantik. 
Svar på tråden Äldre kvinnor