• Anonym (Anon)

Dejta en skandinav som Turk

Hej.

Jag måste rådfråga dig idag och få din åsikt. Jag är en 18-årig turk. Jag har många planer, drömmar och mönster för framtiden. Min prioritet efter mina karriärplaner är att välja rätt person att vara min älskare. Jag letar efter någon som kommer att acceptera mig för den jag är, som kommer att respektera mina gränser och idéer ömsesidigt, som kommer att vara ärlig och lojal, men hittills har jag inte hittat någon i mitt eget land. Jag vill inte generalisera, men jag tror inte att detta helt beror på min otur. Jag har hört att skandinaviska män (särskilt svenska) är mer respektfulla och förstående. En annan anledning till att jag delvis har tappat hoppet om män i mitt land är min könsidentitet. Jag var en transkvinna, men senare insåg jag att denna operation inte var rätt beslut för mig och jag gav upp operationen. Jag är ungefär som en "ladyboy", jag vill inte opereras men jag vill bevara min feminina personlighet och utseende. Tyvärr tror jag inte att en turkisk familj skulle acceptera mig som sin "svärdotter". Så, är mina tankar korrekta? Skulle jag bli accepterad av en heterosexuell skandinavisk man trots min könsidentitet? Var kan jag hitta en sådan här och vilken typ av människor och saker gillar de?

Tack

• Svar på tråden Dejta en skandinav som Turk
  • Anonym (det ger sig)

Jag tror absolut du skulle bli accepterad av en svensk man. Sen vart man finner dem är en annan sak, har ingen aning tyvärr. Men du behöver nog inte oroa dig allt för mycket att hitta en skandinavisk man som kommer acceptera dig, du hittar honom när tiden är inne! Lev ditt liv som vanligt, var öppen, nappa på alla sociala event du får möjlighet till, och förr eller senare kommer du hitta en man som accepterar dig för den du är :) Jag själv transman (föddes som kvinna men identifierar mig nu som man) och oroar mig inte ett dugg över att hitta en tjej i framtiden, Sverige är ett progressivt land :) var positiv och lev ditt liv som vanligt! lycka till Hjärta

• Anonym (Anon)

Tack så mycket Oskyldig

• Tow2Mater

Du vill ha en heterosexuell skandinavisk man, och du är icke-opererad transkvinna.... alltså, har du snopp eller 'snippa'? En heterosexuell man vill ofta ha en partner med 'snippa'...

Svar på tråden Dejta en skandinav som Turk