• Anonym (......)

Känner drag till en killkompis, vad ska jag göra?

Jag ingår i en kompisgrupp på 2 killar och min bästa vän som är i samma ålder som mig (19 år). Vi har alla börjat komma varandra närmare (speciellt killarna som jag inte kännt så länge) och jag börjar känna ett sexuellt drag för den ena. Han verkar vara en väldigt bra grabb med bra värderingar och moral. Av det jag vet så har han ett sämre förflutet med droger och massor av sexmissbruk. Jag har aldrig tidigare varit tillsammans med någon och är dessutom oskuld (har inte ens kysst en kille). Nu på senaste har jag börjat känna mig attraherad och upphetsad av honom och tanken på honom. Det är så pass att jag inte längre kan fokusera på vardagliga saker. Är jag kär? Eller vad är det som sker? Vad ska jag göra? Jag är rädd för att ta första steget men att bli avvisad av honom och på det sättet förstöra vår vängrupp. Hur ska jag veta om han känner samma sak för mig? Dessutom är jag orolig för det sexuella och intima samtidigt som jag känner ett drag.

Det ska tilläggas att jag i vanliga  fall är extremt kräsen när det kommer till  kommer till killar och vänner över lag då jag har hlga krav och vill att det ska vara ökta. Så det måsge vara något med denna kille eller så spökar bara mina hormoner extremt.

Tacksam för svar och råd 

• Svar på tråden Känner drag till en killkompis, vad ska jag göra?
  • Anonym (eh)

Bra grabb men han är bara 19 och haft problem med droger och sexmissbruk... Ska dessa vara magiskt fixade nu?

Du är okysst. Du är KÅT.

Vad som lär hända? Han kan säkert ligga med dig men kommer till 98%krossa ditt hjärta.

• Anonym (......)

Jag var lite otydlig, han är inte 19 år, han är 22 år och den andra killen är 24. Det är jag och min bästa vän som är 19

• Anonym (eh)

22 är inte mycket bättre, hjärnan är inte ens färdigväxt och han har haft grova problem.

Plus... är det vad du svarar? haha

• Anonym (......)

Vad tycker du att jag ska göra isf? 

• Anonym (Anna)
    Anonym (......) skrev 2025-04-22 13:53:23 följande:

Vad tycker du att jag ska göra isf? 

Ingenting. Det går över. Du kommer att träffa en bra grabb, var inte orolig. 
Svar på tråden Känner drag till en killkompis, vad ska jag göra?