• Anonym (elev)

Enkät till skolarbete

Hej!

Jag har i uppgift att utföra en egen enkätstudie och har därför satt ihop en kort enkät om att känna sig sedd och hörd till vardags. Jag vore väldigt tacksam ifall du kan tänka dig lägga fem minuter på att svara på den.

Arbetet är på gymnasienivå, sista uppgiften för att klara kursen så jag sedan kan gå vidare till annat som jag faktiskt vill studera :)

Länk till enkät: https://forms.gle/jyfNNw2FKcftGcq66

Tack på förhand!

• Svar på tråden Enkät till skolarbete
  • Anonym (!)

Vilken skola och vilken lärare. Inga kontaktuppgifter till någondera. Om man trycker på länken så står min epost adress. Den går inte att ta bort om man inte skriver en annan adress. Skriv kontaktuppgifter till skolan och läraren som inte är skolans adresser.

• Anonym (elev)
    Anonym (!) skrev 2025-04-24 09:54:23 följande:

Vilken skola och vilken lärare. Inga kontaktuppgifter till någondera. Om man trycker på länken så står min epost adress. Den går inte att ta bort om man inte skriver en annan adress. Skriv kontaktuppgifter till skolan och läraren som inte är skolans adresser.

Det står ingenting om att jag måste inkludera kontaktuppgifter till varken skola eller lärare i mina instruktioner för uppgiften, därav är de inte med. Varken din epost eller andra personuppgifter sparas, endast svaren på frågorna. 

• Anonym (!)
    Anonym (elev) skrev 2025-04-24 10:42:08 följande:

Det står ingenting om att jag måste inkludera kontaktuppgifter till varken skola eller lärare i mina instruktioner för uppgiften, därav är de inte med. Varken din epost eller andra personuppgifter sparas, endast svaren på frågorna. 

Nähä. Skolan kräver det inte men det gör jag och många med mig. Tror faktiskt inte att det är något skolarbete. Och jag bryr mig inte om ifall du inte sparar min epost för jag vill inte att du överhuvudtaget får reda på den. Detta innebär bara att du är helt anonym men att vi inte får vara det.
  • Anonym (elev)
    Anonym (!) skrev 2025-04-24 10:52:39 följande:
    Nähä. Skolan kräver det inte men det gör jag och många med mig. Tror faktiskt inte att det är något skolarbete. Och jag bryr mig inte om ifall du inte sparar min epost för jag vill inte att du överhuvudtaget får reda på den. Detta innebär bara att du är helt anonym men att vi inte får vara det.

Jag kan inte se någons epost, då den inte delas med mig. Ni är precis lika anonyma som jag :)

Jag gissar på att den syns för att du är inloggad på det kontot. Följer jag länken själv kan jag också se min. Blir nyfiken, vad skulle mitt syfte vara om det inte är ett skolarbete? 

Svar på tråden Enkät till skolarbete