Fertilwomen plus tabletter
Hej Allihopa!
jag och min man har varit ofrivillig barnlösa sedan 6 år tillbaka nu. Vi har försökt naturligt flera gånger men det har inte fungerat och vi har gjort utredning där enligt läkaren båda är normala men det är oförklarad varför vi inte blir gravida. Vi gjorde vår första IVF förra månaden som visade sig negativt, vi fick tillbaka 1 överlevare av 9 ägg och det blev en dag 2 embryo som sattes tillbaka. Nu har det gått 20 dagar sedan min sista mens dag började och nu har jag fått bruna spotting igen, känner inte några mens symtomet förutom lite känsligare än vanligt och låt temperament. Men att blöda 2 gånger samma månad har inte hänt på mina 32 år. Jag började ta Fertilwoman plus supplement, som innehåller bland annat folate, folsyra, Coq10 som jag hörde är jättebra för att förbättra kvaliten på äggen har någon provat det medicinen?
Jag blev tillsagt att kontakta IVF kliniken i slutet av månaden för att sätta upp en ny tid inför nästa IVF tillfälle men jag känner mig vilse, vet inte vad jag borde säga till dom vet inte varför jag blöder, vet att hormoner kan påverkas av allt möjligt men jag har inte varit stressig eller något annat. Är det någon som har gått igenom samma sak och kan ge mig råd inför vad jag ska ställa för frågor nästa gång och att få tillbaka en 2 dag embryo har jag hört har låga chanser att fästa