• Anonym (Jag har bevis)

VARNING ! Familjeliv anser sig stå över grundlagen!

Har tagit familjeliv rakt av på sängen med att de begår brott mot grundlags stadgade lagar!

De Censurerar och behandlar utefter tycke rakt av! 

De går mot grundlagen rakt av dessutom. Jag har bevis för mina påståenden och kommer att lägga fram dessa vid en eventuell rättegång! 

Vill bara uppmana er om att tänka en gång extra innan ni överhuvudtaget skriver på detta forumet igen!!!

• Svar på tråden VARNING ! Familjeliv anser sig stå över grundlagen!
  • Anonym (Jag har bevis)

INGEN är anonym heller, även om ni tror er vara det! De har även makten att radera sökningar på Google dessutom ! Jag har bevis för mitt sista påstående i denna tråd ! 

De har även ett nära samarbete med polisen och anmäler trådar rakt av till dem! 

• Anonym (Elsa)
    Anonym (Jag har bevis) skrev 2025-04-29 02:47:50 följande:

INGEN är anonym heller, även om ni tror er vara det! De har även makten att radera sökningar på Google dessutom ! Jag har bevis för mitt sista påstående i denna tråd ! 

De har även ett nära samarbete med polisen och anmäler trådar rakt av till dem! 

Du kanske borde gå och lägga dig nu, så hoppas vi att du är på bättre humör imorgon istället och kommit på lite andra tankar. 
  • Anonym (Jag har bevis)
    Anonym (Elsa) skrev 2025-04-29 02:49:50 följande:
    Du kanske borde gå och lägga dig nu, så hoppas vi att du är på bättre humör imorgon istället och kommit på lite andra tankar. 
    Jag har tagit print screens i närmare 1 år nu. Ingen fick heller svara mig anonymt i denna tråd heller, men det gjorde du återigen i natt i ytterligare en tråd! 
  • felicityporter

Familjeliv ägs av ett privatägt företag och kan därför censurera och moderera sitt forum och ha vilka bisarra regler för det som helst. Det står dem fritt och det står människor som använder sig av forumet fritt att välja om de vill fortsätta deltaga eller lämna det. Så enkelt är det. 

• Anonym (Jag har bevis)
    felicityporter skrev 2025-04-29 02:57:47 följande:

Familjeliv ägs av ett privatägt företag och kan därför censurera och moderera sitt forum och ha vilka bisarra regler för det som helst. Det står dem fritt och det står människor som använder sig av forumet fritt att välja om de vill fortsätta deltaga eller lämna det. Så enkelt är det. 

Det är inte första gången som du skriver när det kommer till att man har kritiserat moderatorer!

Spelar ingen roll om du är statlig eller privatägd. Ni är en medie plattform och i går under grundlags skyddade lagar! Om ni finns på svensk mark, vilket ni gör då adressen är skriven i Stockholm! 

Vänligen visa mig där det står att privata medier får frångå svensk grundlag ?

• Ezmeraldah
    felicityporter skrev 2025-04-29 02:57:47 följande:

Nja, de får väl inte diskrimminera t ex? Och man kan ju ha åsikter om forumet...
  • Freddie K

Jag tror inte att polisen har tid eller resurser för att gå igenom vad en anonym stackare har skrivit på FL. De har annat för sig. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Ezmeraldah
    Freddie K skrev 2025-04-29 04:20:41 följande:

Jag tror inte att polisen har tid eller resurser för att gå igenom vad en anonym stackare har skrivit på FL. De har annat för sig. 

Jag förstår fortfarande inte problemet med att polisanmäla trådar? 
  • Freddie K
    Ezmeraldah skrev 2025-04-29 04:45:05 följande:

Jag förstår fortfarande inte problemet med att polisanmäla trådar? 
    Det är väl bra att göra det, men jag tror som sagt inte att polisen har resurser till det. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Privat forum)

Yttrandefrihet innebär att myndigheter/staten inte får förhindra dig att utrycka dig.
    Yttrandefriheten har ett antal begränsningar som t.ex att rasism inte är tillåtet.

Privata företag och organisationer kan och får ha egna begränsningar för vad de tillåter i ett forum. Om man inte gillar de begränsningar som ett forum har får man använda något annat forum som accepterar det man vill uttrycka. 

• Moderator

Hej!

* Det som plockas bort är följande:
    Inlägg/trådar som bryter mot svensk lag eller forumreglerna.

* Dubbletter

*  Citat av bortplockade inlägg.

* TS vill radera tråd en tråd.

* Medlem ber om att hens  inlägg ska tas bort.

FL samarbetar med polisen om det är så att polis/åklagare ber om hjälp.

FL har noll möjligheter att styra Google.

Har du fler frågor vänd dig till (användarnamnet) Forumvärd.

Trevlig fortsättning på dagen!
    Alex 

Svar på tråden VARNING ! Familjeliv anser sig stå över grundlagen!