Hur ska jag sätta på plats min svägerska
Nu kommer jag kanske att få massor av spydiga kommentarer men jag behöver få en bild från andra.
Min man syster ta kål på mig! Vi är alla 50+ så vi ska vara vuxna och mogna. Hon har ingen familj eller barn, har bott ensam i säkert 20-25 år. Hon är på oss hela tiden, ringer min kan minst varje dag, skickar roliga bilder, kan komma förbi en lördag kväll utan förvarning, det har hänt flera gånger när hon bara svänger in till oss när hon är på väg hem från en kompis. Alla firanden och fester som vi har ska hon vara med på. Som en klister, börjar bli trött på att hon lägger sig i.
Hon har även tankar om hur vi uppfostrar barnen förstås och lägger sig in i. Hon ska ha hjälp med det ena och det andra, spika och flytta på hyllor, you namn It. Min man säger aldrig ifrån, det är synd om henne, hon är ensam ju. Det är ju inte mitt fel att hon är singel. Jag vill ha min familj för mig själv!!! Jul och Påsk och stötte högtider räcker det!!! Funderar på att övertala min man att flytta för att slippa henne!!!
Hur kan jag få henne att minska sina besök? Mannen går det inte att prata med.