Suga en slak....
Vad tycker ni kvinnor här om att suga en slak kuk? Och även fortsätta trots att den förblir mjuk eller enbart halvhård? Blir det obehagligt för er eller kan det kännas mysigt eller så?
Vad tycker ni kvinnor här om att suga en slak kuk? Och även fortsätta trots att den förblir mjuk eller enbart halvhård? Blir det obehagligt för er eller kan det kännas mysigt eller så?
NU är jag varken kvinna eller en "hen" men varför skulle man vilja suga en slak kuk utan att få respons på det man gör?
Gissar på att dom hade tröttnat på att suga en slak. Deras mål är nog att få den hård och kan njuta av den sen. Ska dom hålla på med en slak halvdöd sa så kan dom nog lika gärna tugga tuggummi
Nej, det vill jag verkligen inte göra. Varför frågar du?
Om personen med kuken tycker det är skönt så varför inte.
Jag vet inte vad jag tycker för det har aldrig hänt att en man är slak, de står i givakt innan jag har rört dem.
Kanske borde ts få hjälp?
Det är inte speciellt mysigt men ibland får man ta den i munnen för att jobba upp hårdheten. Händer det dock inget- han kanske har druckit för mycket? Så brukar jag ge upp
Inte en chans att jag fortsätter. Varför skulle jag? Inte värt besväret. Suger jag ska responsen vara blixtsnabb och hård som en batong.
Frugan tycker det är rätt mysigt att börja suga på den slak och låta den växa i munnen tills den inte får plats
Är väl inte konstigare än att man slickar en torr fitta tills den är sjöblöt.
Frugan tycker det är rätt mysigt att börja suga på den slak och låta den växa i munnen tills den inte får plats
Är väl inte konstigare än att man slickar en torr fitta tills den är sjöblöt.