Juniorsäng
Var köper man helst juniorsäng? Inte på nätet utan i butik, gärna i Göteborg.
Var köper man helst juniorsäng? Inte på nätet utan i butik, gärna i Göteborg.
Varför inte köpa på nätet? Då kan man få den levererad hem och slpper åka till någon köplada någonstans långt utanför stan och sedan kånka den själv.
Varför inte köpa på nätet? Då kan man få den levererad hem och slpper åka till någon köplada någonstans långt utanför stan och sedan kånka den själv.
Var du helst köper möbler är svårt att veta? Vad är viktigt för dig? Vill du ha något vanligt massproducerat? Finsnickeri? Begagnat?
Jag har ingen bil, men hade jag haft det så hade jag försökt hitta något begagnat på exempelvis Blocket.
Var du helst köper möbler är svårt att veta? Vad är viktigt för dig? Vill du ha något vanligt massproducerat? Finsnickeri? Begagnat?
Jag har ingen bil, men hade jag haft det så hade jag försökt hitta något begagnat på exempelvis Blocket.
Ikea har väl? Men rekommenderar att köpa ordentlig 90-säng på en gång. Mina barn vill inte alltid sova i sina sängar utan med en av oss föräldrar i dubbelsängen. Då är det guld att ha en skön säng för den andra föräldern att sova i.
Åk till Bäckebol så har du både Mio, Jysk och Ikea där.
Ikea. Slår jysk.
Mio har också.