• Ireallylikeher

Hur känns det att som flickvän/pojkvän komma hem till sin partners föräldrar för första gången?

Hur känns det att träffa sina eventuellt blivande svärföräldrar för första gången? Jag ska kanske bli ihop med en kvinna och funderar mycket på det. Jag är en vuxen man som aldrig har haft ett förhållande förut och jag är helt seriös. Nu beror det ju givetvis på hur de är och hur man själv är.

• Svar på tråden Hur känns det att som flickvän/pojkvän komma hem till sin partners föräldrar för första gången?
  • burleskburkläsk
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 16:53:20 följande:
    Hur känns det att som flickvän/pojkvän komma hem till sin partners föräldrar för första gången?

Hur känns det att träffa sina eventuellt blivande svärföräldrar för första gången? Jag ska kanske bli ihop med en kvinna och funderar mycket på det. Jag är en vuxen man som aldrig har haft ett förhållande förut och jag är helt seriös. Nu beror det ju givetvis på hur de är och hur man själv är.

Lite nyfiken på det jag fetstilat av din text...

Hur tidigt hade du tänkt att träffa föräldrarna, bor hon hemma?
  • Ireallylikeher

Hon bor inte hemma och hon är också vuxen som jag. Jag vet inte hur tidigt som jag har tänkt att träffa dem. Möjligtvis så skulle jag ju kunna träffa dem redan innan vi blir ihop, om vi nu blir det.

• burleskburkläsk
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 17:03:47 följande:

Hon bor inte hemma och hon är också vuxen som jag. Jag vet inte hur tidigt som jag har tänkt att träffa dem. Möjligtvis så skulle jag ju kunna träffa dem redan innan vi blir ihop, om vi nu blir det.

Udda att träffa dem innan, säkert många som gjort men har aldrig hört om det.
  • Ireallylikeher
    burleskburkläsk skrev 2025-05-03 16:56:21 följande:
    Lite nyfiken på det jag fetstilat av din text...

Hur tidigt hade du tänkt att träffa föräldrarna, bor hon hemma?
  • Anonym (H)

Precis som man träffar människor man tidigare inte har träffat.

Svar på tråden Hur känns det att som flickvän/pojkvän komma hem till sin partners föräldrar för första gången?