• Ireallylikeher

Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?

Om jag och kvinnan som jag är kär i blir ihop och hon ska sova över hos mig, bör jag då ha en extra madrass på golvet som jag kan sova på så att hon kan sova i min säng om hon ännu inte känner sig redo att sova i samma säng som mig? Givetvis så kan jag ju ha en madrass förberedd, men tänk om hon vill sova bredvid mig direkt och undrar varför jag har tagit fram madrassen?

Jag har aldrig legat i samma säng som en flickvän förut och funderar mycket på hur det skulle kännas. Jag tror att vi kanske först skulle ligga stilla och fundera på vad vi skulle säga till varandra i sängen. Det skulle säkerligen kännas varmt och mysigt att ha henne bredvid mig i nattlinne eller vad hon nu skulle ha på sig. Kanske skulle vi då ta varandras händer under täcket och le mot varandra.

• Svar på tråden Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?
  • Anonym (M)

Men hur smal säng har du? Är den inte jättesmal ska ni naturligtvis ligga tillsammans. Och räknar man med att ha en partner bör man skaffa dubbelsäng.

• Ireallylikeher
    Anonym (M) skrev 2025-05-03 19:03:19 följande:

Men hur smal säng har du? Är den inte jättesmal ska ni naturligtvis ligga tillsammans. Och räknar man med att ha en partner bör man skaffa dubbelsäng.

Den är inte jättesmal så vi får båda plats. Jag tänkte mer om hon kanske inte kände sig redo att ligga bredvid mig första gången som hon eventuellt ska sova över hos mig.
  • Anonym (M)
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 19:13:56 följande:
    Den är inte jättesmal så vi får båda plats. Jag tänkte mer om hon kanske inte kände sig redo att ligga bredvid mig första gången som hon eventuellt ska sova över hos mig.
    Har ni aldrig haft sex än? Har ni inte legat och sovit tillsammans efteråt?
  • Anonym
    Om "hon" inte är redo att sova att sova över hos "dig" sover "hon" inte över.
  • Ireallylikeher
    Anonym (M) skrev 2025-05-03 19:15:21 följande:
    Har ni aldrig haft sex än? Har ni inte legat och sovit tillsammans efteråt?
    Nej, vi är än så länge inte ihop och jag vet inte hur hon känner för mig.
  • Anonym
    Ireallylikeher skrev 2025-05-03 19:18:03 följande:
    Nej, vi är än så länge inte ihop och jag vet inte hur hon känner för mig.
    Vi vet.
  • Anonym (Alexandra)
    Prata bara med henne om den dagen kommer att hon ska sova över. Fråga bara hur hur hon vill göra.
  • burleskburkläsk
    Fråga henne det såklart!
  • Ireallylikeher
    Anonym (Maria) skrev 2025-05-03 20:54:19 följande:

Hur gamla är ni?

Vi är båda runt 30 år.

Svar på tråden Hur förbereda för att min eventuella flickvän ska sova över hos mig?