• Ireallylikeher

Män: Hur känns det att följa er kvinnas graviditet från början till förlossningen?

Jag tänker mig att det måste vara helt fantastiskt och spännande att från och med den dagen ni får veta att er kvinna är gravid få följa hennes utveckling under graviditeten med att exempelvis magen blir större och större. Hur känns det? Det måste vara väldigt spännande?

• Svar på tråden Män: Hur känns det att följa er kvinnas graviditet från början till förlossningen?
  • Ireallylikeher

Jag hoppas själv på att få uppleva att jag i framtiden får en hustru som blir gravid och få följa hennes graviditet :)

• Arc78

Det är extremt , spännande omtumlande, mysigt nästan hela tiden men man är  också  lite rädd och orolig att något skall hända,  finns där hela tiden. Varit med om två missfall tidigare var så säker att vi förlorat barnet i vecka 6 denna  gång men känns bättre  mycket  bättre nu  efter ultraljudet.
    Så går tiden extremt långsamt absolut värst första trimestern.
     Dessutom tänker man på graviditeten typ hela tiden man känner att det finns en till redan innan förlossningen.
     Dessutom känner jag att jag vill göra allt för barnets mor så hon mår mår bra! 

Svar på tråden Män: Hur känns det att följa er kvinnas graviditet från början till förlossningen?