• Anonym (HH)

Fantasier

Jag är en man på 52 år som är gift och har ett bra sex liv men har en fråga till män.
    när jag har sex med min fru jag vill att vi ska fantasier att hon har sex med en annan man och det är jag som väljer om det är hennes kollega eller min bror eller en vän till mig, jag blir väldigt upphetsad när hon gör det, ibland hon vill inte då blir det tråkigt sex för mig.
    är det bara jag som är så eller finns andra som har samma som jag?

• Svar på tråden Fantasier
  • Anonym (Man lever bara en gång)

Nä. Du är inte ensam. Vi behöver alla upplevelser som utmanar och utvecklar ett gemensamt sexliv genom livet. 

• Anonym (HH)
    Anonym (Man lever bara en gång) skrev 2025-05-05 15:34:46 följande:

Nä. Du är inte ensam. Vi behöver alla upplevelser som utmanar och utvecklar ett gemensamt sexliv genom livet. 

Känner du igen dig i detta?
  • Anonym (Man lever bara en gång)

Absolut!
    Men så är jag ungefär i din ålder och har levt monogamt i ett 30+ långt äktenskap. Självklart vill man att ens fru har sexfantasier. Och vill hon någongång prova på en annan man eller en trekant så är jag odelat positiv. Hon tänder på det som fantasi, men i verkligheten är det förstås något hon måste vilja själv. Av egen nyfikenhet eller kåthet. Jag skulle inte vilja att hon gjorde det enbart för att jag vill det eller jag tänder på det.

• Anonym (HH)
    Anonym (Man lever bara en gång) skrev 2025-05-05 16:39:12 följande:

Absolut!
    Men så är jag ungefär i din ålder och har levt monogamt i ett 30+ långt äktenskap. Självklart vill man att ens fru har sexfantasier. Och vill hon någongång prova på en annan man eller en trekant så är jag odelat positiv. Hon tänder på det som fantasi, men i verkligheten är det förstås något hon måste vilja själv. Av egen nyfikenhet eller kåthet. Jag skulle inte vilja att hon gjorde det enbart för att jag vill det eller jag tänder på det.

Då är vi på samma bana, frugan vill inte utveckla till verkligheten bara för att hon tycker att det ska inte uppleva som i fantasi.
    vi har fantasier bara på personer som vi känner inte en främling 
    är det så hos er?
  • Anonym (Steinbeck)

Fantasi är en mäktig krydda. Jag vill leka rollspel med min fru, men hon vill inte. Hon är alldeles tyst, så jag får hålla mina fantasier för mig själv.

• Anonym (HH)
    Anonym (Steinbeck) skrev 2025-05-07 17:45:15 följande:

Fantasi är en mäktig krydda. Jag vill leka rollspel med min fru, men hon vill inte. Hon är alldeles tyst, så jag får hålla mina fantasier för mig själv.

du får gå sakta med henne och pratar med henne och låt henne utveckla detta själv och lovar att hon kommer gilla det
    säg till henne gör det själv när du onanera 
  • 044Quinnan

Det är underbart att få fantisera och ev låta det gå till handling. Själv fick jag inspel av en äldre man när jag var nyskild han hetsade upp mig enormt sexuellt genom att sakta sakta föra in sådana fantasier när vi hade sex. Han fick mig att fantisera nör jag onanerade utan honom och sen nör Han kom till mig hade han små historier oerhörd spännnade sexiga som han berättade innan han tog mig, alltid om hur jag blev uppvisad delad med andra män?.
    efter ett halvår så hade han fått det dit att vi provade ihop med en av hans erfarna vänner och sen fortsatte utvecklingen. Helt underbart 

• Openmindedfast
    044Quinnan skrev 2025-05-21 08:48:10 följande:

Det är underbart att få fantisera och ev låta det gå till handling. Själv fick jag inspel av en äldre man när jag var nyskild han hetsade upp mig enormt sexuellt genom att sakta sakta föra in sådana fantasier när vi hade sex. Han fick mig att fantisera nör jag onanerade utan honom och sen nör Han kom till mig hade han små historier oerhörd spännnade sexiga som han berättade innan han tog mig, alltid om hur jag blev uppvisad delad med andra män?.
    efter ett halvår så hade han fått det dit att vi provade ihop med en av hans erfarna vänner och sen fortsatte utvecklingen. Helt underbart 

Min erfarenhet är också att när man kommit en bit in i livet och speciellt vid ett större livsskifte som att vara nyskild så tenderar flera kvinnor, men också män jag känner att vara mer öppen för att testa nytt, låta tidigare fantasier bära lite längre än förut och mer ge sig hän åt sina ?egna? behov, upplevelser och utveckling. Stämmer det på dig?
  • 044Quinnan
    Openmindedfast skrev 2025-05-22 10:05:33 följande:
    Min erfarenhet är också att när man kommit en bit in i livet och speciellt vid ett större livsskifte som att vara nyskild så tenderar flera kvinnor, men också män jag känner att vara mer öppen för att testa nytt, låta tidigare fantasier bära lite längre än förut och mer ge sig hän åt sina ?egna? behov, upplevelser och utveckling. Stämmer det på dig?
    Ja precis jag vågade med honom och i den livssituation jag var i släppa loss helt hänge mig till sådana saker som jag tidigare bara i största hemlighet hade fantiserat om och våga göra utgöra och njuta av det!
Svar på tråden Fantasier