• Anonym (Bananpenis)

Böjd penis

Hejsan har ett problem med min penis att den vid stånd är böjd nedåt. ser lite ut som en banan. 
    jag kan ha sex och onanera men alla ställningar funkar inte. 
    undrade lite ifall någon haft liknande problem och fått det fixat ? 

och i så fall vad ni genomgick. 

eller om ni bara slutat bry er och kör med böjd penis. 

• Svar på tråden Böjd penis
  • Noname00

Prova å låt tjejen rida vänd med ryggen mot dig hon kan eventuellt böja sig framåt.

Skön ställning.

• Jesper f
    Anonym (Bananpenis) skrev 2025-05-06 14:06:06 följande:
    Böjd penis

Hejsan har ett problem med min penis att den vid stånd är böjd nedåt. ser lite ut som en banan. 
    jag kan ha sex och onanera men alla ställningar funkar inte. 
    undrade lite ifall någon haft liknande problem och fått det fixat ? 

och i så fall vad ni genomgick. 

eller om ni bara slutat bry er och kör med böjd penis. 

Jag tror att oavsett kroppsligt problem i majoriteten av fall, ser det ungefär ut och fungerar ungefär som "normaliteten" är det absolut enklast och sundast är att acceptera den för vad den är. Jag är ganska säker på att du inte har en kropp som kan springa 100 m snabbast i Världen, eller kropp att göra 8 saltomotaler på Cirkus heller - men det varken lider du av eller ens tänker på. Och det här faller under samma kategori. Med tanke på hur många andra har det och upplever, ska man sannolikt vara glad att man "bara" har sina saker. Alla har saker, de ser bara olika ut från person till person :)
  • Anonym (H)

Är kvinna men har varit med män som har böjd penis. Lösningen har varit ställningar där han tar min bakifrån så böjen kommer uppåt mot g-punkten. Då blir det meganice.

• Anonym (Alla är olika)

Alla former och storlekar på stånd har sina olika för- och nackdelar. För dig funkar vissa ställningar sämre - medan andra blir bättre än om du haft en annan form på staken. Så är det för alla. Lär dig hitta de starkaste fördelarna och bli bättre på dem, så kommer din tjej önska att hon aldrig kommer behöva vara med någon med tråkigare form. 

Svar på tråden Böjd penis