• Anonym (Strandkille)

Beach 2025

Nu när sommaren närmar sig. Vad tycker ni om string bikini som badplagg på våra stränder i Sverige? 

Tycker ni det är något vissa kvinnor borde skippa och bära eller fritt fram för vilken kvinna som helst att få bära öppet.  

Tycker faktiskt vi borde hylla allas kroppar för vem ska bestämma vem som har en beach body eller inte. 

• Svar på tråden Beach 2025
  • StofyStuffer

Håller helt med. Så pass mycket till och med att jag ska ha på mig min mankini på plajjan denna sommar ! 

• Fiona M

Jag önskar alla kunde få känna sig avslappnade och trygga på stranden.

Med det sagt, jag ser string tas upp nu och då här på forumet, men har inte sett en stringbikini på säkert 20 år på de svenska stränder jag besökt. Är det nåt folk vill använda?

• Anonym (Olala)
    Fiona M skrev 2025-05-11 10:54:13 följande:

Med det sagt, jag ser string tas upp nu och då här på forumet, men har inte sett en stringbikini på säkert 20 år på de svenska stränder jag besökt. Är det nåt folk vill använda?

Jag har inte heller sett det på en svenska strand, och då bor jag ändå på turistmagneten Gotland och besöker många stränder varje sommar.

Utomlands däremot ser man det varje dag vid poolen.
    Personligen tycker jag att det ser för jävligt ut, råkade av misstag skicka efter en sån en gång. Den är inte ens provad, borde sänt tillbaka den men orkade inte.

Kanske skulle ge bort den, den är som sagt inte ens provad.
  • Anonym (Strandkille)
    Fiona M skrev 2025-05-11 10:54:13 följande:

Absolut vill folk använda det, men såklart beror jue på vilken strand och område man besöker också. 
  • Anonym (Kommit på en grej)

Jag har kommit på en grej...vid de tillfällen jag är bekväm med string är jag ännu mer bekväm naken. När vill jag ha string? När jag och min man badar på vårt speciella ställe (avskilt) Jag är mer bekväm naken och det har samma eller bättre effekt på honom ändå. Så ganska onödigt att köpa den typen av bikinis.

Svar på tråden Beach 2025