• vanillagirl

Behöver tips på tantsnusk böcker!

Hej!
    Tänkte kolla om någon här har tips på tantsnusk böcker?

De måste finnas på svenska. Jag gillar inte fantasy eller deckare, utan det ska vara realistiska böcker i nutid. 

Har läst flertalet böcker av Colleen Hover, Twisted-serien av Ana Huang och Icebreaker & Wildfire av Hannah Grace.
    Har även läst Camilla Läckberg?s En bur av guld, men den var inget för mig.

Vill gärna ha tips på massa böcker liknande de jag har nämnt! Men även en del där det kanske inte är könsord på var och varannan sida, då vi ska på semester med svärföräldrarna i sommar? Så några kärleksdraman med lite hetta i, men inte överdrivet mycket, vore toppen!

• Svar på tråden Behöver tips på tantsnusk böcker!
  • Anonym (S)

Har inte läst böckerna du refererar till, men har du Kollat Simona Ahrnstedts böcker? 

• Meddelande borttaget
  • vanillagirl
    Anonym (S) skrev 2025-05-08 09:46:28 följande:

Har inte läst böckerna du refererar till, men har du Kollat Simona Ahrnstedts böcker? 

Nej det har jag inte. Kikade lite på hennes böcker o såg att hon hade flera olika serier, är det nån speciell av dem som du kan rekommendera?
  • vanillagirl
    Anonym (Y) skrev 2025-05-08 09:52:24 följande:
    Det där med könsord inför svärföräldrar löses genom att pausa snusk-högläsningen vid familjestunderna och istället läsa tyst för sig själv i sängen.
    Haha absolut! Vill bara inte känna att jag ligger på stranden och läser rent porr liksom. Känns lite felOskyldig
  • Anonym (a)
    Anonym (Harlequin) skrev 2025-05-08 16:26:02 följande:

Harlequin är väl den största utgivaren av den typen av böcker:

www.harlequin.se/

inte bara romantik utan även mycket sex?
  • Anonym (snuskis)

Synd att du inte gillar fantasy, annars har du sagan om isfolket av margit sandemo. Mycket snusk. Även snusk med demoner och liknande. Serien börjar dock försiktigt på fantasyfronten, det blir mer och mer efter varje bok så du kanske vänjer in dig på det :)

• Kammen320
    Anonym (snuskis) skrev 2025-05-08 17:00:00 följande:

Synd att du inte gillar fantasy, annars har du sagan om isfolket av margit sandemo. Mycket snusk. Även snusk med demoner och liknande. Serien börjar dock försiktigt på fantasyfronten, det blir mer och mer efter varje bok så du kanske vänjer in dig på det :)

Haha, jag tänkte också på den serien. 
  • Anonym (Betty)

Sylvia Days crossfiretriologin

50 shades of grey

Jag minns alla mina älskare och hur de brukade ta på mig av Kerstin torvall

• Anonym (S)
    vanillagirl skrev 2025-05-08 16:19:33 följande:
    Nej det har jag inte. Kikade lite på hennes böcker o såg att hon hade flera olika serier, är det nån speciell av dem som du kan rekommendera?
    Jag gillar alla! Hon har både historiska och nutid. Överenskommelser var den första jag läste och fastnade vid. 
Svar på tråden Behöver tips på tantsnusk böcker!