Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Klunsen

DAP

Hej på Er !
    Är det någon tjej/kvinna här på forumet som har provat DAP ( dubbelt analt ) med riktiga kukar, var det svårt, hur mycket hade du provat innan.
    Min fru skall få en påhälsning av 2 rejäla killar och att det blir DP är en självklarhet då hon njuter mycket av detta men killarna frågade mig om det skulle funka med 2 i baken ( det är delvis jag som styr över träffen ) och jag lite tveksam.
    Ni kan väl tala om hur det gick om det var planerat eller slumpen.
    MVH
    Frågvis

• Svar på tråden DAP
  • Anonym (Llort)
    Klunsen skrev 2025-05-09 11:04:50 följande:
    DAP

Hej på Er !
    Är det någon tjej/kvinna här på forumet som har provat DAP ( dubbelt analt ) med riktiga kukar, var det svårt, hur mycket hade du provat innan.
    Min fru skall få en påhälsning av 2 rejäla killar och att det blir DP är en självklarhet då hon njuter mycket av detta men killarna frågade mig om det skulle funka med 2 i baken ( det är delvis jag som styr över träffen ) och jag lite tveksam.
    Ni kan väl tala om hur det gick om det var planerat eller slumpen.
    MVH
    Frågvis

Testa själv först så du vet vad det innebär.
  • Anonym (Abc)

Det är vansinne att göra en sån sak. Hon kan bli rejält skadad.

• Anonym (Jenni)

jag har haft en hel del ?extremt? sex, DAP också
    mycket glidmedel, töj ringmuskeln lite i taget, krysta, dela skinkorna, ta det lugnt o slappna av, ännu mer glidGlad Och hitta två snubbar som håller ståndet när de gnuggar mot varann?

• Anonym (Snyggmorsa)

Har bara testat en riktig och en dildo men det var ingen jättehöjdare. Mycket bättre med en riktig i varje...

• Anonym (Två)

Det måste ju göra sjukt ont att få två i tvåan 

• Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Två) skrev 2025-05-10 15:04:31 följande:

Det måste ju göra sjukt ont att få två i tvåan 

Det gäller att vara riktigt upphetsad och avslappnad
  • Tom Araya

Det låter extremt svårt och krångligt att få till. Jag undrar om det verkligen är värt besväret.

• Anonym (Två)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2025-05-10 16:05:52 följande:
    Det gäller att vara riktigt upphetsad och avslappnad
    Jag tror ändå att de gör sjukt ont 
  • Maya87

Det känns men det beror på hur upphetsad man är själv och hur stora kukarna är men visst går det! Har provat! 

• Anonym (I)

Det var ett av det sjukaste jag hört. Hoppas detta är en fejk tråd

• Anonym (Klunsen)

Det är inte fejk och för er som tror att det är någon form av tvång inblandat så är det givetvis inte så, hon har alltid sista ordet.
    MEN, jag vet hur det är, om killarna skulle föreslå det och hon är upphetsad till max så kommer hon att säga ?kör på??
    Det är jag som är lite tveksam till att dom  skall ens föra saken på tal.
    Vid dessa tillfällen är jag bara med som ?support?.

Mvh

• Anonym (Klunsen)

Nu var träffen avklarad...
    Det blev ingen DAP och jag tror att det var lika bra, killarna petade dock in en liten smal vibrerande stav bredvid kuken i resp hål och hon vart rent som tokig, flera blöta orgasmer på rad och ljud som jag aldrig hört tidigare, succe' får man väl säga, det blir svårt att överträffa nästa gång bara.......
    Dom här välutrustade killarna är otroligt duktiga på att känna av läget och är lite lagom dominanta och dom kallar henne inte för fula saker heller utan verkligen respektfullt men med en del dominans och lätt smisk etc.
    Happy wife, happy life...

Svar på tråden DAP