• Anonym (Så stor uppmärksamhetsbehov)

Fel av mig att förlora attraktionen helt av en kill som gillar uppmärksamhet?

Jag var faktiskt rätt intresserad av honom ett tag, men efter några inlägg han lagt upp på Facebook har jag helt tappat både intresset och attraktionen.

Först delade han en ljudinspelning som han gjort tillsammans med en kompis, med texten: "Saknar denna kamrat."

Sen kom det en barndomsbild på honom och hans storebror.
    Efter det ett videoklipp där hans pappa förekom i flera bilder, och han hade lagt till ett hjärta på det.

Och jag vet inte... det blir bara en märklig känsla i mig.
    Vad är det han försöker få fram? Vill han att man ska tycka synd om honom? Tänka extra mycket på honom? Att han är känslomässig och att man då automatiskt ska höra av sig?

Det landar bara fel hos mig. Någonting i det fick mig att backa helt.
    Är det konstigt att jag känner mig helt avstängd nu, känslomässigt?
    Kanske inte fel? men jag undrar ändå.

• Svar på tråden Fel av mig att förlora attraktionen helt av en kill som gillar uppmärksamhet?
  • Anonym (M)

Alltså, det han lägger upp på Facebook är väl inte speciellt till dig?

Tycker du läser in lite väl mkt i inläggen. 

• Anonym (M)

Ska tillägga att det inte är fel av dig att tappa attraktionen, du känner som du gör. 

• Tukt

Håller med (M). Och tänker att det är rätt många som delar med sig av vardagslivet, tankar, känslor på det viset. Ofta mycket med.
    Sedan kan det landa olika hos olika personer. Jag stör mig på det också. Men blir det för mycket så "gömmer" jag bara den personens inlägg i flödet.
    .

Anonym (M) skrev 2025-05-09 20:29:10 följande:

Alltså, det han lägger upp på Facebook är väl inte speciellt till dig?

Tycker du läser in lite väl mkt i inläggen. 

Nej, inte speciellt till mig. Jag märkte bara av hur mycket stor behov av uppmärksamhet han har.

Det var liksom stora behov av att man skulle se han och hans storebror, när dessa var små. En bilder (video) på hans pappa. Sedan en röstinspelad (svart videobild) där han och hans kamrat spelat in olika röstinspelningar. Och skriver texten: ''Saknar denna kamrat''.

Så töntigt det kändes. Vet att inget var speciellt till mig, men ändå liksom.
  • Anonym (I love when girls find Red Flags!!!)
    Anonym (Så stor uppmärksamhetsbehov) skrev 2025-05-09 20:14:18 följande:
    Fel av mig att förlora attraktionen helt av en kill som gillar uppmärksamhet?

Jag var faktiskt rätt intresserad av honom ett tag, men efter några inlägg han lagt upp på Facebook har jag helt tappat både intresset och attraktionen.

Först delade han en ljudinspelning som han gjort tillsammans med en kompis, med texten: "Saknar denna kamrat."

Sen kom det en barndomsbild på honom och hans storebror.
    Efter det ett videoklipp där hans pappa förekom i flera bilder, och han hade lagt till ett hjärta på det.

Och jag vet inte... det blir bara en märklig känsla i mig.
    Vad är det han försöker få fram? Vill han att man ska tycka synd om honom? Tänka extra mycket på honom? Att han är känslomässig och att man då automatiskt ska höra av sig?

Det landar bara fel hos mig. Någonting i det fick mig att backa helt.
    Är det konstigt att jag känner mig helt avstängd nu, känslomässigt?
    Kanske inte fel? men jag undrar ändå.

OMG!!!!!!

Att man saknar en kompis och att man älskar sin pappa är sooo Red Flag!!!!!!!

Jag hade dumpat diiiiiirekt!!!!!
  • Anonym (P)

Attraktion är väldigt svårt att styra. Hon gör inget fel för att hon känner som hon gör. 

Och du vet väl själv vad det var du ville få fram med de där inläggen? Jag förmodar att du mest ville få någon form av utlopp för dina känslor.

Det du egentligen undrar är kanske hur hon tolkade inläggen och om det kan ha påverkat hennes känslor för dig?

Anonym (I love when girls find Red Flags!!!) skrev 2025-05-09 20:36:35 följande:
    OMG!!!!!!

Att man saknar en kompis och att man älskar sin pappa är sooo Red Flag!!!!!!!

Jag hade dumpat diiiiiirekt!!!!!
    Ironiskt eller?

Jag menade mest att jag tappade intresset för hans uppmärkshetsbehov.

Men det kan ju lika gärna vara red flag, om man har denna typ av uppmärksamhet som han.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Så stor uppmärksamhetsbehov) skrev 2025-05-09 21:11:28 följande:
    Ironiskt eller?

Jag menade mest att jag tappade intresset för hans uppmärkshetsbehov.

Men det kan ju lika gärna vara red flag, om man har denna typ av uppmärksamhet som han.
    Tur att dom flesta män inte tappar känslor så fort kvinnor trugar på uppmärksamhet.
  • Anonym (Ella)

Att du tappade attraktionen betyder helt enkelt att han inte var rätt för dig. Men jag tror inte att det var just facebookinlägget som var problemet utan att det bara råkade vara det som fick dig att inse att du inte längre var attraherad av honom. Sånt är trist men ingenting man kan styra över.

• Anonym (V)

Uppmärksamhetsbehov? Hur tänker du då?

Däremot verkar du sjukt självcentrerad, DET vore avtändande.

Svar på tråden Fel av mig att förlora attraktionen helt av en kill som gillar uppmärksamhet?