• ColdBlooms

Nyfiken fråga till er med husdjur – vad väljer ni och varför?

Hej! Jag är nyfiken på hur ni som har husdjur tänker när ni väljer produkter. Särskilt när det gäller naturliga och miljövänliga alternativ ? vad är viktigt för er?

Vad tycker du om "naturliga" eller "miljövänliga" produkter till husdjur? Litar du på dem? Är det viktigt för dig? Är det värt ett högre pris?

Har du testat återanvändbara eller 100% komposterbara bajspåsar? Funkar de bra? Har du något märke du rekommenderar?

Har du ett favoritmärke eller en favoritbutik för husdjursprodukter ? och varför gillar du just den? 

Tack för att du delar med dig! 🐾

• Svar på tråden Nyfiken fråga till er med husdjur – vad väljer ni och varför?
  • Anonym (Fd engelsk bulldoggmatte)
    ColdBlooms skrev 2025-05-11 10:24:33 följande:
    Har du testat återanvändbara eller 100% komposterbara bajspåsar? Funkar de bra? Har du något märke du rekommenderar?

Har du ett favoritmärke eller en favoritbutik för husdjursprodukter ? och varför gillar du just den? 

Tack för att du delar med dig! 🐾

Eftersom man inte komposterar hundbajs så är dessa påsar meningslösa.

Jag köpte Royal Canins specialfoder för min ras, engelsk bulldogg. De mådde bäst av det. Det billiga fodret i lågprisbutiker fick de fet päls av.

Jag har haft fyra engelska bullar och gjort samma med alla, under en period på 25 år.
Svar på tråden Nyfiken fråga till er med husdjur – vad väljer ni och varför?