• Anonym (TS)

Mens i 12 dagar?

Fick vad jag iallafall tror var första mensen efter att jag fick barn, efter bara tre månader trots helamning. Fick tillbaks den tidigt förra gången också trots helamning då med så blev inte så förvånad. Men nu har det blödit till och från (varje dag , mest andra och tredje dagen) i 12 dagar. Har aldrig varit med om det förut, aldrig blödit så länge utom vid missfall eller precis efter förlossning.  Borde man kolla upp det? Eller är det normalt?

Det kan inte vara missfall för enda gången vi har haft oskyddat sex efter barnet föddes var bara några dagar innan blödningen kom. Jag födde barnet med snitt och livmodern sprack upp lite under snittet.. Hade avslag till och från i 6-7 veckor.

Är det någon som har varit med om att mensen (om det nu är det) varar så länge? 

• Svar på tråden Mens i 12 dagar?
  • Anonym (Min vanliga)

Min vanliga men's pågår I 10-14 dagar, varje månad, sedan första gången när jag var 10. Är 36 nu. Men du ska inte jämföra dig med mig, utan med dig själv. Det som är onormalt för dig ska du kolla upp för du är du och inte jag. 

Svar på tråden Mens i 12 dagar?