Anonym (Rjv) skrev 2025-05-15 14:44:32 följande:
FL-mobbarna har ALLT ansvar inte jag! Min autism gör att jag inte bara kan glömma och gå vidare, då den långvariga mobbningen av mig på Familjeliv har triggat fruktansvärda aggressioner inom mig och skadat mig psykiskt. Jag går ofta och tänker på hur illa behandlad jag blivit på FL i många år i min ensamhet och får då såna häftiga vredesutbrott att jag slår hårt i väggar, slänger saker i golvet/ i väggen så de går sönder. Ibland när jag är ute på byn kan jag knuffa till någon hårt utan anledning på grund av FL-medlemmarnas mobbning mot mig.
Skillnaden mellan detta inlägg och en del tidigare är att i detta kommer jag att respektera FL-medlemmarnas integritet och anonymitet, FÖRUTOM identitetskaparen Clumsysmurf som låtsades vara jag på forumet i syfte att svartmåla mig och som även hotade mig med våld på min förra blogg. Jag har en alldeles speciell present för honom när jag lyckats luska ut vem han är. Nough said. De andra nöjer jag mig med att endast markera mot, än så länge.
Det är NI som gjort det här, inte JAG! Ta ert ansvar!
Här på FL så finns det en del personer som verkar ha gjort det till sin uppgift att förödmjuka och göra andra illa.
Den som skriver kan då ha varit någon som har blivit övergiven av sin älskade, har svårt att hitta en flickvän, är arbetslös och ha svårt att hitta ett arbete, är immigrant och har svårt att skriva på svenska eller har bekymmer med sina föräldrar eller makens tidigare barn. TS kan också vara någon som blir illa behandlad av sin partner t.ex.
De elaka som skriver VILL att du ska bli ledsen, frustrerad och arg! Det är deras högsta önskan. Förmodligen är de inte nöjda med sitt eget liv och tycker att det är kul att förstöra för andra. Får en kick av det.
Se dem som de patetiska och knäppa, de är inte värda din uppmärksamhet och dina känslor!
Det finns faktiskt en hel del som vill stödja andra här på FL, eller bara vill skriva sina ärliga åsikter om ett problem.
Läs de inläggen och strunta i de andra!
Svara inte ens på de dumma inläggen, de tycker bara att.det är kul!
Sluta bry dig om idioter! Om någon hotar dig så anmäler du inlägget.