• Anonym (Förstår ej.)

Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?

Alltså jag förstår verkligen inte detta. Tjejer som ser (vet ej ålder) men alldeles för unga ut samt kvinnor som är för gamla gillar mitt utseende. De båda olika generationerna söker kontakt med mig. Men de kvinnor som BORDE vilja söka kontakt med mig är totalt ointresserade. Där blir det himlande med ögonen och fly. Medan de andra 2 generationerna gärna vill stanna upp och prata och se vem man är. 

Vad är hela grejen? Jag förstår inte? Visserligen flyr jag själv de som ser för unga ut och för gamla. Men önskar ju få kontakt med någon inom en realistisk åldersspann. Men det är omöjligt. Jag duger alltså inte för de jag borde duga för. Men jag duger för de yngre samt de äldre. 

Vad är hela psykologi bakom egentligen? Menar, visst , äldre kan ha överseende osv. Men yngre de ser mig som spännande, medan de inom rätt åldersspann antingen ser mig som otillräcklig eller farlig (vad vet jag?) 

Blir galen på det här. 

• Svar på tråden Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?
  • Anonym (Förstår ej.)

Såg nu att tråden visst hade hamnat inom "missbruk" Trodde jag la det i "övrigt". Ber om ursäkt. 

• Anonym (Förstår ej.)

Får även uppfattningen att de inom "rätt" ålderspann är mer rädda. De är ju livrädda ända tills de pratar med mig, vilket är sällan och inte nästan utan ett måste pga ex arbetsuppgift eller p ga gemenskap med andra. Då helt plötsligt så blir de intresserad, kanske. 

Är kvinnor kring 30-40 egentligen rätt fega ?

Dömer de hårdare än de andra generationerna ? Varför isåfall?

Jag drömmer inte om något annat än ett stabilt familljeliv, skaffa barn ha djur osv. Men de ger mig u inte ens en ärlig chans. Förutom de som är totalt galna ärligt talat. Vad är det med mitt utseende som triggar ? 

Idag har jag faktiskt gått ner mig. Känner mig så jävla tjock och ful och skäms för min egna spegelbild. Äcklas av mig själv. Men en ca 14 årig tjej hälsade på mig och de andra lika gamla eler yngre hälsar på mig samt äldre och de alla vill gärna prata med mig. Men de runt min egna ålder ser mig, slår ner ögonen i backen och flyr förbi en. Kanske med ett litet svagt hej och inget mer. 

Jo ( jag ser jäkligt bra ut när jag har rätt vikt) Och jag ser lite yngre ut än vad jag är till min ålder. Låt oss säga ca 27 kanske. Men de som faktiskt "ser mig ! är allt från 11-15 kanske är de äldre vet ej, men möjligt typ 20 som mest ??  och äldre som inte kan få barn eller inte vill ha barn.

• Anonym (Förstår ej.)

Kan det handla om att jag ser "för bra ut" när jag är "snygg / smalare" som gör de kvinnor för knäsvaga att de inte vågar prata med mig? För när jag tänker efter, så ju tjockare och fulare jag har blivit ju fler även inom rätt åldersspann hälsar på mig.. ??

• Faile

Bara det faktum att du ens reagerar på att en 14-åring hälsade på dig, i det här sammanhanget, ger så jävla många red flags så du anar inte. 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (Förstår ej.)
    Faile skrev 2025-05-17 01:49:56 följande:

Bara det faktum att du ens reagerar på att en 14-åring hälsade på dig, i det här sammanhanget, ger så jävla många red flags så du anar inte. 

Att registrera något vs att reagera på något är två helt vitt skilda saker.

Att du endast klarar av att kommentera det negativa du söker säger faktiskt mer om dig än om mig. Du söker fel. Jag söker svar. Väx upp.

• Anonym (Nej)
    Anonym (Förstår ej.) skrev 2025-05-17 01:57:22 följande:

Att registrera något vs att reagera på något är två helt vitt skilda saker.

Att du endast klarar av att kommentera det negativa du söker säger faktiskt mer om dig än om mig. Du söker fel. Jag söker svar. Väx upp.

Nej det är inte olika saker. 
  • Anonym (Förstår ej.)
    Anonym (Nej) skrev 2025-05-17 02:03:35 följande:
    Nej det är inte olika saker. 

Jo det är det. Kom med något konkret om du ska skriva i flera anonyma nick. 

Backa upp ditt påstående. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Förstår ej.) skrev 2025-05-17 02:14:42 följande:

Jo det är det. Kom med något konkret om du ska skriva i flera anonyma nick. 

Backa upp ditt påstående. 

Jag vet inte när jag ens har sett en tonåring, ännu mindre hur de har reagerat på mig. Varför skulle jag ens fundera över hur en tonåring reagerar på mig? Det är inte normalt, alls. 
  • Anonym (Förstår ej.)
    Anonym (Nej) skrev 2025-05-17 02:26:38 följande:
    Jag vet inte när jag ens har sett en tonåring, ännu mindre hur de har reagerat på mig. Varför skulle jag ens fundera över hur en tonåring reagerar på mig? Det är inte normalt, alls. 

Du är ju värre än mig.

Om småungar (i mina ögon) hälsar på dig, såklart hade du registrerat det. Men du skriver att du hade reagerat på det isåfall om det hade hänt dig. Något inte som jag inte har gjort. Så frågan är ju, varför skulle du reagera på det och inte enbart registrera det? Man får ju även anta att du inte är i liknande situation som mig, vilket gör det än värre att du skulle reagera på det framför att registrera det. Så ärligt talat, du bevisar dig ju bara, rent ut sagt, riktigt sjuk.

• Anonym (Förstår ej.)

Rättelse: Något som jag inte ens har gjort.
    Tillägg Förutom att ignorera och gå vidare. 

Förtydligande; men du skulle alltså reagera på det. 

Slutsats: Du har ju gränslös.

Extra; du försöker dessutom smutskasta mig, medan du själv inte verkar ha några spärrar? Bara för att du beskriver att du inte har varit med om det så är det ju inte en sanning för hur du beter dig i liknande situation. Det du gjorde i denna tråden var att du gjorde bort dig i ditt försök att smutskasta och leka att du var bättre. När du i grunden bevisade på egen hand att du var sämre. 

Återigen, jag eftersökte svar, medan du endast kommer med skuldbeläggande och samtidigt gör bort dig. 

Svar på tråden Varför attraheras unga och äldre kvinnor av mig men ingen inom "rätt" åldersspann?